bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

29 Jun 2014

Isu Air Selangor, Bukan Khalid Sahaja Yang Perlu Letak Jawatan???


Dahulu....Seluruh jentera dan pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyaat menunding jari terhadap UMNO/BN yang kononnya menjadi dalang dalam isu air di Selangor.....Walaupun umum tahu....ianya adalah disebabkan kedegilan Kerajaan Negeri untuk menyelesakan isu Loji Air Langat 2.

Kononnya ianya bukan isu salah-urus, salah-tadbir dan bukan kerana kelemahan mereka....Sebaliknya semua salah UMNO...yang dilabel sengaja menjadi "mastermine"  kepada isu tersebut....

Tetapi kini apabila mereka mahu "memecat" Khalid Ibrahim.....Mereka khususnya DAP meletakan kesemua kesalahan tersebut di bahu Khalid Ibrahim seorang....

Mereka terlupa bahawa kegagalan Kerajaan Negeri Selangor mentadbir isu air sebenarnya juga disumbangkan oleh DAP kerana ianya merupakan salah sebuah anggota kerajaan gabungan yang segala keputusan dibuat secara kolektif dan bukannya hanya mengambil "kredit" apabila berjaya dan sebaliknya menyalahkan Khalid seorang apabila tindakan dan pentadbiran mereka ternyata gagal!!!

2 comments:

  1. Khalid yg trpaksa nanggung akibat mainan politik Anwar ....

    ReplyDelete
  2. padan muka orang selangor..terlalu cerdik..jadi lah bodoh macam lembu..sendiri pilih kerajaan penipu siapa suruh..tanggung lah..

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3