bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Peluang B2B bisnez - Kami mempelawa usahawan yang memiliki rangkaian pengedar untuk menjual produk keluaran sendiri: *Nama produk:* Minyak Morhabshi (dikenali juga sebagai mi...

22 Jun 2014

Semoga Allah s.w.t. Selamatkan Malaysia Daripada Kesamsengan PKR!!!





Ini cuma satu contoh....

Apa lah akan berlaku kepada SPR jika PR berkuasa....

Pemilihan pucuk pimpinan parti aje pun borang undi dah diseludup sehingga ke bilik hotel....

Pastinya SPR akan mereka perkuda jika mereka memegang tampuk pemerintahan negara....

Sumber klik sini.

4 comments:

  1. Umno telah gunakan agen2 khas menysup dan menghuruhara kan majlis - anuati

    ReplyDelete
  2. Semoga Allah selamatkan Malaysia daripada kebodohan, penganiayaan terhadap umat islam dan bangsa melayu serta kerakusan kuasa oleh Najib.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa yg rakus kuasa anwar ke najib? Mana pujaan ko bl ahli parti dia bergaduh? Pemimpin jenis apa dia ni? Pkr xgila kuasa ssmpai nak jd ketua cabang pun kena main baling2 kerusi...cakap org lain semua jahat padahal parti sendiri lg teruk..mcm haram lah pkr ni...

      Delete
  3. Kluangman mabuk minum madu bunga durian... boleh blah. RBA yang diupah cepat je komen.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3