bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

16 Jun 2014

Lagi Tekanan Buat Peniaga2 Gerai di Pulau Pinang???



Tahniah buat peniaga2 gerai di Penang. Kadar sewaan gerai mpsp akan dinaikkan.

Kebanyakan pemilik org yg tak mampu. kadar peletakan kerusi kerusi akan dinaikkan rm 20 kpd rm 50. lebih 150% kenaikan. syabas Guan Eng!!!

Tindakan yang seolah2....."menghalau" orang2 miskin keluar dari Penang???

posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. Bukan tindakan 'seolah2' nak halau org miskin....mmg diorg nak halau pun.... terang lagi bersuluh.....x nampak lagi ka???

    ReplyDelete
  2. Melayu gak yg bodoh....perang bn pkr pas...last dap yg pegang.....jadi la singapura...cina untung...melayu merempat....ada mata tgok sndiri...

    ReplyDelete
  3. UMNO pun apa kurangnya. mana ada peniaga yang hidup mewah di negeri UMNO. Kadar sewa mahal sampai RM 13,000 untuk tapak pasar malam. Nak mohon pinjaman perniagaan dari bank kerajaan memang tak dapat. Peniaga cina pulak yang senang2 dapat pinjaman dari bank kerajaan. Cuba tengok AgroBank dan SMECorp. Malah orang melayu terpaksa bayar komisyen kat cina untuk dapatkan pinjaman dari bank kerajaan. Inilah UMNO yang tak berhati perut.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3