bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

6 Jun 2014

Kekalahan DAP di Teluk Intan Bukti Penyokong2 DAP Tolak Wakil Melayu - Datuk Amar.


Dalam kata lain samada mahu diakui ataupun tidak, ini adalah suatu bukti bahawa DAP sememangnya mengamalkan politik perkauman.

Secara tidak langsung, walaupun pemilihan Dyana sebagai calon DAP di kawasan mojoriti Cina adalah percubaan DAP untuk "menunjukkan" diri mereka kononnya bukanlah sebuah parti yang mengamalkan prinsip perkauman. Tetapi disebabkan gaya kempen mereka sejak dahulu lagi yang melakukan hasutan terhadap orang2 Cina/India supaya membenci institusi yg bertunjangkan Melayu seperti jabatan2 kerajaan, GLC, MARA, UITM, Rejimen Askar Melayu Diraja, PDRM, Institusi Raja2 Melayu, syarikat2 swasta milik orang Melayu seperti kumpulan Syed Mokhtar dan Mokhzani DLL, "make up" saat akhir yang cuba mereka lakukan di Teluk Intan ternyata tidak menjadi.

Siapakah yang mahu disalahkan apabila hasil tarbiah mereka selama lebih 50 tahun telah menunjukkan rupa DAP yang sebenar???

Sumber klik sini.


posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3