bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Peluang B2B bisnez - Kami mempelawa usahawan yang memiliki rangkaian pengedar untuk menjual produk keluaran sendiri: *Nama produk:* Minyak Morhabshi (dikenali juga sebagai mi...

1 May 2014

Patutlah Anak2 Melayu X Secemerlang Anak2 Cina???











Kecik2 disuruh lawan kerajaan yang ditunjangi parti Melayu.

Anak2 Cina sibuk mentelaah pelajaran....

Hasilnya mereka lulus cemerlang X perlu bayar hutang PTPTN. Sebaliknya pelajar2 Melayu cuma lulus cukup makan.....Lepas terpaksalah bayar hutang PTPTN....


posted from Bloggeroid

8 comments:

  1. Perjuangan kami demi Dap!

    ReplyDelete
  2. Bodoonyee.....

    Kesiannn.....

    Pemimpin depa sdap2 mkn nasik arab....bahalul2 rela jadi anjing politik....

    ReplyDelete
  3. Bodoonyee.....

    Kesiannn.....

    Pemimpin depa sdap2 mkn nasik arab....bahalul2 rela jadi anjing politik....

    ReplyDelete
  4. Muka mak bapa haram jadah pencacai PAS ni.. muka xsedar diri.. nk lawan Krjn. tp nk demo pijak atas bangunan dn premis hasil Krjn BN jugak.. ptuihhh laaa macai PAS.. mcm najis jer muka sekor2..

    macai2 PAS ni seperti ketagih buat demo.. xde apa sbb besar pun janji diseru utk demo.. sanggup angkut ank kecil..heret satu keluarga..

    bangsa celaka PAS ni.. elok lah kalah pun spnjng masa.!

    ReplyDelete
  5. Ini semua golongan orang 'SAKIT'.. Golongan orang 'sakit' memang mudah terpengaruh dan terperdaya sebab mereka ada 'sakit'. Golongan ini memang senang untuk jadi barua Aljuburi.

    ReplyDelete
  6. apa nak ckp , jenis melayu mcm ni 2nd class melayu

    ReplyDelete
  7. Itulah sebabnya dari awal2 masuk mendaftar dah bagi amaran jgn terlibat demo, tabligh, aktiviti persatuan yg tak berfaedah cukup sekadar utk menambah pointer.. klu buat juga aku sebagai bapak akan berhentikan ko belajor, balik tolong motong gotah pesako tu lagi baik... daripado mengabiskan bores yo.. Alhamdulillah dapet yo ko first cllass honour.. la ni pendapatan ko pun dah limo angko... syukur pado Allah.

    ReplyDelete
  8. Yang tua-tua tu kat PERKASA, Pekida, Isma, Mubarak dll Ngo yang bikin protes tu macam mana pulak?

    Dulu pun mereka ni pelajar jugak kan?

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3