bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

17 May 2014

Berjaya Kerana UITM - Tetapi Kini Mahu Nafikan Peluang Untuk Melayu/Bumiputera???


9 comments:

  1. Biasa nya jika raut wajah mcm cina...maka perangai pun mcm cina...lihat saja nik aziz.. khalid ibrahim..nizar lilin dan lain lain lagi

    ReplyDelete
  2. Bukan ini sekor aje yg fikir macam ni...banyak lagi yg seperti firmsn Allah iaitu manusia mudah lupa. Biala susah berdoa dgn Allah...bila dihilangkan kesusahanya dikatanya usaha sendiri

    ReplyDelete
  3. O ya dyana... let's do acid test....there are always multiracial in the countries anywhere in the world except Malaysia i.e. UiTM...? Let's make comparison, let's start with neighboring Singapore? Btw how many percent of other than Chinese in DAP top brass??? Enlightened us.... O o.. let me re-phrase, how many percent of other than family member in DAP leadership?

    ReplyDelete
  4. Apalah yg nk dkisahkan dgn budak yg baru nk tumbuh bulu ni..biarkan dia..lambat laun kita akan dgr penyesalan menyertai DAP. Orang2 melayu lain yg lebih tua yg banyak santan pun akhirnya keluar dr DAP sial.. ni kn pula bdk mentah yg kalau diramas bulunya tak sampai segengam

    ReplyDelete
  5. Typical Melayu tak SEDAR diri Tak SEDAR Di Untung...

    ReplyDelete
  6. Nama saja macam melayu dalam IC , tapi lagak kalah cina-ciana yang anti mealyu isalam dalam DAP. Dulu puak


    Nama saja macam melayu dalam IC , tapi lagak kalah cinax2 yg dalam DAP . Dulu Tungku Aziz cuba dibeli dgn pangkat dan duit , Parti DAP ini lihat org melayu ini murah boleh di bayar , Mungkin betul bagi melayux2 yang lemah iman , buta sejarah , mak bapa yang korup dan yang tak ada jadi diri . Memang betul ini politik terpulang atas kehendak idividu saya tak kesah kalau dia nak jadi pembangkang kerana tak merugikan sesiapa tapi jangan gadai maruah melayu lain dalam DAP cuma jadi macai tak pernah cina DAP bagi peluang untuk berada dalam senarai CEC parti kecuali melayu celup macam zafril .


    ReplyDelete
  7. Racism my foot! She has learned nothing but instant gratification from her holier than thou top leardership, pity for her when the time comes she's gonna be the jetsam among the jinxed.

    ReplyDelete
  8. Tak dengar dia cakap macam tu pun. Tak payahlah buat topik sensasi le.

    Orang dah bijak sekarang dan tau menilai apa yang dimaksudkan.

    Orang Melayu penuh berhemah. Kau Melayu ke?

    ReplyDelete
  9. Melayu tak sedar diri

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3