bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

24 Apr 2013

DAP dan Pas Menggunakan Modus Operandi Yang Sama, PKR Bila Lagi???

2008, foto nik aziz  sedang berdoa dan menangis diedarkan dengan berleluasa kononnya Umno/BN sedang menghimpit , menekan dan menggunakan pendekatan  yang kejam untuk "merampas" Kelantan daripada Pas. Hasilnya Kerajaan Negeri Pas dapat dikekalkan.

2013, Apabila Kit Siang menyedari anaknya telah melakukan "kesalahan besar" kerana memburuk-burukkan negeri Johor sebagai tidak selamat buat pelancong2 asing ketika dia berada di luar negara. Kit Siang memerlukan talian hayat kerana ketika ini beliau bakal bertanding di Gelang Patah Johor. Cara terbaik adalah dengan "menangis" untuk meraih simpati pengundi2 Cina kononnya SSM dan SPR sebagai talibarut Umno/BN bakal mengharamkan DAP apabila keputusan pemilihan pucuk pimpinan DAP yang baru lalu dilihat seperti "diatur" apabila beberapa keputusan telah ditukar dengan alasan "silap kiraan" sebagaimana alasan yang dinyatakan oleh Guan Eng sendiri..

Apabila kedua2 "figure" Pas dan DAP ini dilihat berjaya dengan "lakonan" mereka, penulis tertanya2 bila pula giliran DS Anwar untuk menangis???


1 comment:

  1. Dia lagi selalu menangis. Tangis dalam senyuman tuuu... cuma airnya keluar tang lain jer. air yang kelabu. kah kah kah

    Aku Yang Bingai:
    PRU13 - Ibrahim Ali dan Nallakarupan Korban Prinsip? di TendangTerajang

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3