bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

3 May 2011

Siapa Kata Anwar Tak Pernah Potong Fesyen Rambut Nipis???

Rambut Anwar lebih tebal seperti biasa.


Solat Hajat di Dewan Melawati, Rambut Anwar dilihat lebih tipis berbanding foto di atas??? Penulis tak ingat bulan berapa foto ini diambil. Kualiti foto juga agak kabur "setaraf" klip video lucah yang tersebar di internet.


Yang jelas kita tak boleh menuduh sesiapa tanpa bukti yang jelas dan di luar mahkamah. Tapi dalam kes klip video lucah, bolehkah pelaku dihadapkan ke mahkamah??? Itu kerja polis dan pihak pendakwaraya.

Cara terbaik untuk Anwar menangkis semua cerita-cerita liar bagi penulis adalah dengan bersumpah mubahallah apa lagi apabila penuduh telahpun berbuat demikian.


Susah jadi orang terkenal ni... Setiap masa diperhatikan...

1 comment:

  1. kalu semua tak mahu payah la nak kata. ni aku nak suruh yang last lagi kaw punya, iaitu suruh la nwar tu buat sembahyang hajat dan baca yasin selama 40 malam dan seramai 40 orang setiap malam. doakan agar pelakun yang menyerupai anwar yang dok bantai cina doll itu menjadi gila meroyan atau mendapat penyakit yang tiada ubatnya di dunia ini. kerana saya percaya lelaki misteri itu mungkin hantu raya anwar ataupun lelaki yang benar-benar mirip anwar tetapi bukan anwar. khalifah majlis tu bolih mulakan dengan nik ajis, hj hadi, mahfuz, azmin ali, ustaz badrul amin, sam ketot serta ramai lagi. tentu mereka berani buat kerana lelaki misteri itu bukan anwar. apakata bloger pro kerajaan cabar bloger pro pembangkang dan pimpinan tertinggi pembangkang buat amalan yasin 40 ini. sure makin cepat allah tunjukan kebenaran. kerana saya yakin depa pun tahu kelebihan yasin 40 ini.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3