bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

3 May 2011

Bila Eskay Dakwa Anwar Lelaki Dalam Klip Video Lucah, Mahathir Pulak Yang Salah!!!

Itulah "Wali Pas"... Klik sini.

Eskay yang satu masa dahulu kawan "akrab" Anwar mendakwa Anwar adalah lelaki dalam klip video lucah, ramai ulamak yang mahukan empat orang saksi...Klik sini.

Nik Aziz pula dengan selamba tanpa mengemukakan saksi menuduh Mahathir terlibat sama...

Kenyataan yang kurang bijak dari seorang pemimpin tersohor Pas. Pastinya satu kenyataan yang "diprogramkan" untuk beliau kerana jika ianya kenyataan Nik Aziz sendiri, beliau pastinya tahu akan halal-haram....dalam membuat tuduhan tanpa disertakan dengan bukti dan saksi. Mungkin ada baiknya Nik Aziz bersumpah mubahallah???

Suka-hati dia pulak boleh menuduh Mahathir tanpa perlu mengemukakan saksi dan bukti...

Tapi apa nak buat... Mungkin inilah  "hukum hudud" yang kononnya mahu dibawa oleh Pas....Umat Islam selama 50 tahun ditipu hidup-hidup oleh Pas yang kononnya mahu menegakkankan hukum hudud....Rupa-rupanya hudud ala Pas, tuduh aku tak boleh tetapi sebaliknya aku tuduh engkau ikut suka-hati aku boleh....

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3