bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

4 May 2011

Datuk Eskay Vs PKR = Penipu Vs Pembohong???


PKR hari ini mengemukakan beberapa keping gambar bagi membuktikan dakwaan mereka bahawa Bukit Aman terbabit dalam beberapa siri ceramah untuk menyebarkan 'pembohongan' dan 'fitnah' terhadap Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim di Kelantan.

Pada sidang media di ibu pejabat PKR di Petaling Jaya, Timbalan Presiden PKR Mohd Azmin Ali mendakwa pegawai polis di peringkat nasional bertindak sebagai "agen politik" untuk Umno.

NONEMenurut Azmin (kanan), program itu - berjudul 'Seminar Isu-Isu Keselamatan Negara Masa Kini' - dilangsungkan di beberapa tempat di di Kelantan yang mensasarkan penyertaan guru dan pengetua sekolah.

Seramai 2,000 pegetua dan guru dikatakan terlibat.

Azmin menambah, seorang daripada penceramah merupakan pegawai polis kanan berpangkat SAC, Abdul Rahman Ismail yang merupakan ketua penolong pengarah dalam unit sekretariat dan penyelidikan Bukit Aman.

Dengan pendekatan sebegitu, Azmin mendakwa Abdul Rahman menjadi seorang daripada "agen fitnah untuk bercakap tentang isu liwat dan seks".

"Dia dakwa Anwar bersalah dalam kes liwat dan video seks," dakwa Azmin sambil menyifatkan penglibatan polis sebagai penyalahgunaan kuasa oleh Umno. Sumber artikel klik sini.


Komen Isac;

PKR dan Anwar mahu supaya kita mempercayai bukti klip video seks yang dibawa oleh Datuk Eskay hanyalah suatu fitnah.... Tak boleh dipercayai!!!

Kini Azmin membawa beberapa keping foto dan mendakwa pihak polis yang diwakili oleh cawangan khas Bkt Aman juga terlibat dalam menyebarkan fitnah terhadap Anwar!!!

Begitu mudah rakyaat Malaysia mahu ditipu? Terserah kepada anda!!!

3 comments:

  1. Azmin ni kira jambu juga... pernahkah dia di sondol oleh bang nuar?... ehmmmm...

    ReplyDelete
  2. Logikla Polis tahu Anwar bersalah..sebab mereka ada bahan bukti, mereka ada pakar untuk siasat video tu..dan Ketua Polis Negara pon dah kenal pasti siapa pelaku dalam video tersebut..kira logiklah Polis tahu..

    yang tak logiknya ialah apa pasal Azmin meroyan sangat...kalau bukan Anwar apa bukti dia?Panggillah pakar-pakar dari luar negara untuk sahkan yang pelaku itu bukan anwar!

    ReplyDelete
  3. Nak spin lah tu kalau boleh menghangatkan Isu KONSPIRASI.Buatlah assimin oi...agar madu mu suka.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3