bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

2 May 2011

Klip Video Lucah - Anwar Gunakan Nik Aziz Sebagai Talian Hayat ???

Kalau difokuskan pada muka tentulah aktiviti "antan keluar masuk lesung" pulak tak akan kelihatan... Lagipun ianya hanyalah video yang dirakam secara "general" oleh pemilik rumah urut... Bukannya rakaman khusus untuk menangkap pelaku.

Penulispun bukan mahu menuduh... Tetapi sebagai "Ulamak" TG Nik Aziz juga sepatutnya tidak menolak bukti klip video lucah tersebut bulat-bulat.

Sewajarnya TG Nik Aziz juga berminat untuk mengetahui identiti pelaku lelaki dalam klip video lucah tersebut dan mahukan siasatan terperinci dijalankan dan bukannya hanya menafikan tuduhan tersebut kerana TG Nik Aziz bukanlah seorang yang pakar dalam bidang videografi.

Jangan biarkan diri "tertipu" ataupun dikabui oleh kepentingan politik maupun peribadi...

Jangan sampai apabila klip video berkualiti tinggi dikeluarkan nanti Anwar dan terbukti sebagai pelakunya Nik Aziz dan Pas pulak yang malu.... 

Ataupun di masa yang lain jika Anwar berkunjung ke Thailand ada baiknya Nik Aziz ikut sekali untuk menjadi saksi ke mana tempat yang dituju oleh Anwar...


Kalau video berualiti tinggu seperti foto di atas dikeluarkan di Utube, mungkinkah Nik Aziz akan berubah fikiran??? 

1 comment:

  1. Memaut Nik Aziz memang memanjangkan hayat Anwar, tapi sampai bila...rasanya tempat dia memaut pun dah sampai hujung2..

    Yang membusukkan, memendekkan umur dan lekeh ialah Nik Aziz sendiri...kalau sebelum ini (sebelum masuk Pakatan Longkang) walaupun berbeza politik dan pendapat, ada majoriti ahli2 UMNO masih menghormati Nik Aziz, tetapi sekarang sudah jadi cemuhan, bahan ketawa dan dilihat nyanyuk, diperkudakan DAP, menggadai Islam dan sudah tidak berwibawa.

    Saya sendiri sudah tidak meletakkan Tok Guru dipangkal namanya dan tentu tidak lagi ulama.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3