bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

16 May 2016

Jika Tahun 1988 Tun M Sebabkan UMNO Diharamkan, 2016 Kuburkan Terus???


Umpama marahkan nyamuk kelambu dibakar.

Walaupun Tun M menyalahkan kumpulan penyokong Tengku Razaleigh yang menyaman UMNO sehingga membawa kepada pengharaman UMNO ramai pemerhati politik beranggapan Tun M sebenarnya menangguk di air yang keruh kerana mahu menyingkirkan penyokong2 Tengku Razaleigh/Team B keluar daripada UMNO.

Itu cerita dulu.....

Sekarang kerana marahkan DS Najib, Tun M mahukan UMNO dikalahkan oleh pembangkang dlm PRK Kuala  Kangsar dan Sungai Besar.

Wow.....it's actually in Tun's blood only we failed to notice it earlier?

5 comments:

  1. Umno x akan tewas sekiranya ia mmg pilihan hati rakyat..!!

    Namun, umno @ bn akan tewas jika ia sememangnya sudah tdk relevan lagi utk dipertahankan atas pelbagai skandal yg terpalit thadap presidennya..!!!

    Pilihan rakyat di dlm prk sungai besar dan kuala kangsar ini penting sbgai indikasi awal akan keupayaan umno @ bn yg diterajui oleh NAJIB..

    Apa2pun.. nantikan keputusan prk tsebut..

    # jika umno@bn tewas di dlm prk itu.. maka, sokongan ke atas presiden umno @ presiden bn harus dinilai semula..

    # sama2 kita nantikan keputusannya

    # kepada admin.. sila fokus.. perhatikan dan buat analisis yg tepat atas sebarang hasil keputusan yg akan ditentukan rakyat di prk nanti.. kerana itu adalah mesej jelas yg dibawa oleh rakyat..!!! x usah la nak ulas isu ini dgn isu yg dh lama.. isu yg dah lapok.. yg mana lari dari permasalahan sebenar.. buang masa..!!!

    ReplyDelete
  2. Its better to be dead and buried than creating havoc and wrecked for generations to come unless, unless UMNO is willing to bite the bullet and it stood a good chance of being forgiven but with a grain of salt to the wound!

    This is not about Najib anymore, the country is deeply TARNISHED and the prospect is DEEPSHIT and you will feel the heat if you live overseas!

    Lanun-Bugis is HUMPTY DUMPTY and he will fall from sitting on the wall, almost GUARANTEED!

    ReplyDelete
  3. Tun Mahathir the statesman, the legend.

    Najib ?????

    ReplyDelete
  4. Assalam Bro,aku rasa semasa UMNO ditubuhkan semula oleh Tun M,ada juga penyokong KU Li yang disenaraikan sebagai menteri seperti Rais Yatim.Pak Lah.Malah Rais Yatim pernah berkata jambatan sudah dibakar tetapi Tun M masih melantik dia sebagai menteri.....Berkata benarlah...

    ReplyDelete
  5. X habis2 nak pusing..jgn cuba belitkan fakta

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3