bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

13 May 2016

Pasca PRN Sarawak - Wan Azizah Dakwa Tanpa PKR dan DAP, PAS X Ke Mana???



Disebabkan mereka telah pun ada parti PAN, parti serpihan PAS yang ditaja oleh DAP....Wan Azizah dilihat masih tidak mahu "menerima" hakikat bahawa PAS sebenarnya yang membantu manguatkan Pakatan Rakyaat dalam PRU 2008 dan 2013 yang lalu. 

Sebaliknya Wan Azizah mendakwa kemampuan PAS mencabar calon BN dengan begitu sengit di kerusi parlimen Sungai Besar dan Kuala Kangsar dalam PRU 13 yang lalu adalah kerana pengaruh komponen parti2 Pakatan Rakyaat yang lain iaitu DAP dan PKR.

Kalau tanya penulis....Memang bagus.... Sikap bodoh sombong ini akan memungkinkan BN mempertahankan kedua2 kerusi ini dlm PRK nanti. Ameen.....

Sumber klik sini.

2 comments:

  1. Kah kah dalam hal PKR antara Assmin dan Jijah iyakan saja apa2 yg keluar dari mulut assmin dan jijah tentang PAS dan PAN... sokong saja pendirian mereka ... ternyata sokongan yg diharapkan semua rebah ke bumi ..... ahaksss...

    ReplyDelete
  2. PRU akan datang kita akan dapat lihat sumbangan sebenar PAS kpd Pakatan.

    DAP can stand alone in certain areas. Chinese ... of course.

    PAS will also be the same.

    But PKR will be lost. PAN (tart) will be gone.

    BN will gain some lose some.

    Itu sebabnya Assmin nak sangat PAS kembali ke Pakatan atau Parkartun. Dia tahu kekuatan PAS.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3