bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

10 Dec 2015

Saranan Kumpulan G25 Halalkan Khalwat Bukti Umno Tolak Hudud???



Itu provokasi mereka yang takutkan akan berlakunya penyatuan UMNO dengan PAS!!!

Alasan mereka senang....

Kerana kumpulan G25 dianggotai oleh VVIP yang pernah menjawat jawatan2 tertinggi di dalam perkhidmatan awam....maka mereka ini adalah orang UMNO.....

Satu lagi sebab mereka ni ada title Dato' dan Datin2....Macam lah orang2 PAS, PKR, PAN waima DAP X ada yang mempunyai title2 tersebut....

Mudah sungguh alasan dan bukti2 yang mereka kemukakan  untuk menyalahkan UMNO....

Hakikatnya inilah yang membuktikkan UMNO/BN tidak bersikap pilih-kasih di dalam melantik warganegara Malaysia ke jawatan tertinggi dalam perkhidmatan awam kerana UMNO/BN tidak melihat kepada kecenderongan politik seseorang.

Tetapi mungkin itulah juga sebabnya rahasia2 kerajaan selalu bocor......

dan digunakan untuk bahan politik pembangkang....

2 comments:

  1. Jangan menuduh sebarangan. Ini perkara berat disisi Ugama Islam. Janganlah ditambah lagi dosa yang ada itu. Eloknya pereksa dulu sama ada ini pendapat G25 yang keseluruhannya bersetuju. Atau ia sekadar pendapat seorang insan. Jika ia siapa insan itu. Bagaimana keadaanya dan siapa dia. Pereksa latar belakangnya dan pegangannya dalam Islam. Saya rasa itulah yang terbaik iaitu pereksa dulu sebelum mengeluarkan tuduhan yang tak berasas.

    ReplyDelete
  2. Gampang dalam bahasa melayu malaysia bermaksud Anak Haram. di indonesia pula bermaksud mudah. merujuk G25 iaitu kumpulan Gampang yang pernah menjawat jawatan utama sektor awam malaysia, ia tidak boleh disalahkan kepada umno. gerombolan Gampang ini kini menjadi liabiliti kepada umno, malah dasar kerajaan semasa. mereka memanipulasi dan mentafsir perlembagaan, al-Quran dan al-Hadis mengikut kepala lutut mereka sendiri. norma2 keagamaan, keimanan, saling menjaga batas agama sudah tidak menjadi sesuatu yang fardhu. semua hal masing2 yang kononnya antara individu dengan penciptanya. nak buat apapun buatlah, asal dalam rumah sendiri atau tempat privasi sendiri. betul2 Gampang pemikiran mereka. bagaimana kumpulan ini boleh tertubuh dan dibenarkan perlu, malah wajib dikaji semula. mereka hanya bekas, bukan lagi penjawat awam. satu tindakan segera dan drastik amat perlu dilaksanakan kepada gerombolan Gampang ini. lupakan kepada idea2 bagus mereka kerana sisi rosak mereka lebih berbahaya berbanding manfaatnya.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3