bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

16 Dec 2015

Tun M Peroleh Derma RM 1.196 Trilion ???


Wow!!!

Semua PM Umno ni dapat dana billion2 ke?

Lagibtuduhan tanpa bukti???

X ada pulak pegawai bank atau pegawai bank negara yang nak dedahkan bukti???

Ya lah transaksi akaun peribadi PM pun ada yang dedahkan.....Walaupun mendedahkan butiran tranksaksi dan akaun peribadi seseorang, pelaki boleh dihukum penjara....

Tuduhan RM 42 Billion lesap disebabkan salah-lakupun sehingha ini  X disertai dengan  sebarang bukti!!!

Kalau beginilah caranya politik Malaysia....

Cuma main tuduh2.....

Mampus lah.....Negarawan seperti Tun M sepatutnya memberikan contoh yang baik....

Sekarang dah kena kat batang hidung sendiri macam mana???

Jangan jadi seperti ketam...yang mengajar anaknya berjalan lurus.

Sumber klik sini.

5 comments:

  1. tapi najib mengaku terima derma..mula2 memang orang tuduh bila dah kantoi kata duit derma dari tok arab..siapa yang mengaku kalau bukan najib? dalam pau hari tu pun najib ada kata derma dari arab

    ReplyDelete
  2. Ada bukti ke? buat lapuran polis..setakat nak bercakap dan membuat tuduhan dalam media orang ramai tak tahu..pergi buat laporan..itu lebih baik

    ReplyDelete
  3. No point melalak je. Kalau btl, kemukakan bukti. Kes 42B 1MDB tu ade bukti penyata akaun, berserta hutang bnyk mane. Setiap thn sykt kena keluarkn penyata akaun tahunan diaudit. Semua org yg celik baca penyata akaun boleh thu. Sya x rasa tuduhan 42B tu lesap. Tetapi cara bisnes tu dilakukn sehingga menanngung hutang yg amat tinggi dari pinjaman, walhal tidak ada bisnes yg btl2 kita boleh nmpk boleh buat untung. Dan itu adalah salah satu faktor penyebab ringgit jatuh teruk disamping disbbkn harga minyak turun dan prestasi kewangan serantau. Skrg ni perkara yg dipersoalkn 1MDB dan 2.6B tidak dijwb dgn telus, disebaliknya org yg bertanya diserang semula. Rakyat x mau kisah psl hal dulu (bukti pn xde sekaadar dakwaan), yg rakyat nk tahu hal skrg ni.

    ReplyDelete
  4. Kalau nak tulis novel pun biarlah logik akal....jauh tu 2.6B dengan 1.196T

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3