bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

8 Dec 2015

Sibuk Nak Jatuhkan Najib, MuhyiddinTerlupa Nak Berkabung???


Terlupa agaknya....
Jestru...X perlulah nak kempen rakyaat Johor wajib sokong TS Muhyiddin.....yang kononya ditindas....

Jika beliau di pihak yg benar X ada masalah jika siapa pun nak sokong....Tapi X perlulah salah gunakan semangat kenegerian....

Yg jelas dalam keghairah TS Muhyiddin menjatuhkan DS Najib beliaupun terlupa sebagai anak Johor apa lagi pemimpin besar dan disegani dari negeri Johor...beliau sepatutnya sedang berkabung...kerana kemangkatan Tunku Laksamana Johor....

13 comments:

  1. melayu mudah lupa bila ada jawatan

    ReplyDelete
  2. berkabung ya .. ?. berkabung kena bisu ya ? bangang macam najib

    ReplyDelete
  3. Yg pasti beliau telah membuktikan siapa dibelakang beliau....TDM

    ReplyDelete
  4. sharil samad dapat 1 juta...dia bagi lu brapa...najib dah goyang ke?...tiba2 lu baik dgn sultan johor apa tujuan...lu pegi jb ramai mata sepet yg langsung tak pakai...lu jumpalah mca dan dap dulu...

    ReplyDelete
  5. Haha...admin budak 2 nih....xder lain isu lg ke....ya lah....habuan dah dptkan...kena buat keja....hehe....aku faham

    ReplyDelete
    Replies
    1. KALO DH PAHAM....DOK DIAM2 LE.... SEMUA ORG TAU KAO DH PAHAM... HEHEHEHHEHE

      Delete
  6. Isu brkabung pun nak dihighligthkan. Pirahhh....sama std ngan paymasternya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia akan berkabung tunggu bapak engkau mati

      Delete
  7. semoga Dato Najib diberi kekuatan dan semoga beroleh kejayaan berganda.....yang tak suka tu,biar masa yang menentukan ....aminnn

    ReplyDelete
  8. Nak lari topik ke....Fokus pada isu, Tuan

    ReplyDelete
  9. berkabung tu bila di negeri johor saja.

    bukan bila org johor ada di mana2...

    ReplyDelete
  10. Yg tangkap gambar tu elok aje "bertoha"???

    ReplyDelete
  11. Bagus sangatkah Mat Din ni.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3