bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

1 Dec 2015

Perjumpaan NGO Dengan Obama Secara Tertutup - Bukti Mereka Ditaja Amerika Syarikat???


Bukti bahawa NGO2 terbabit yang selama ini menganjurkan rapat2 umum dan demonstrasi demi untuk merosakkan imej negara sememangnya di taja oleh Amerika Syarikar???

Umpama, "telunjuk lurus, kelingking berkait".

Patutlah NGO2 ini banyak duit untuk menganjurkan aktiviti2 mereka....

Ada penaja rupanya....

Malah ada yang mendapar tajaan agensi2 NGO Yahudi malah....dari Freemason pun ada???

Sebagai negara kecil, kita terpaksa berbaik2 dengan Amerika jika X mahu menjadi seperti Iraq, Libya, Syria dan banyak lagi negara Islam yang telah dipadang jarak padang tetukur kan oleh AS.

Walaupun bukti2 jelas mereka banyak terlibat dengan kekacauan dalam negara...tetapi kita masih tetap....kena berbaik2 dengan mereka....

Sumber klik sini.

1 comment:

  1. Maka teregeh hegeh la najib dan rosmah di puji obama ...dlm masa yg sama senyap2 obama jumpa NGO yg ditaja yahudi sisters in islam...Bersih..Majlis Peguam dll.....obama soind tepek najib sokong golongan minoriti ( lgbt...gay...aljuboori pluralist) barulah bole maju ....katanyaaaa....ringgit mesua merudum ekonomi jatuh walau dipuji obama....udah udah la tu....Pakatan BRICS dah ada AIIB (Asia Infrastructure Investment Bank) mengantikan IMF da World Bank dah ujud...AIIB dan anggota BRICS berdagang tidak menggunakan US Dollar lagi...Dollar US dah jadi toilet paper....sepatutnya najib dan Malaysia sudah menganggotai Pakatan BRICS....semua matawang BRICS kukuh...ekonomi naik 300%...russia sudah melangsaikan hutang 16 billion dng IMF.....najib masih terhegeh2 dipuji Obama....undur najib undur....

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3