bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

19 Dec 2015

DAP Tolak Dasar Kerajaan, Tapi Galakkan Orang Cina Tuntut BR1M???

Semua dasar kerajaan X betul....

Bagi duit ambil......

Malah ada orang kata ramai orang berketurunan Cina yang ambil BR1M ni sebenarnya berpendapatan lebih RM 3000 sebulan....

Pakai kereta besar2....Maklumlah bekerja sendiri X ada pay slip....

Kalau X istihar dengan income-tax, X bayar cukai pendapatan....

Siapa nak tahu, ya tak????

Sumber klik sini.

Sepatutnya jika DAP benar2 perjuangkan rakyaat dan "kisah" harta negara...Mereka perlu menjadi warganegara yang bertanggung-jawab dan membawa perkara ini kepada pihak yang berwajib.

1 comment:

  1. Inilah hakikat rupa sebenar manusia yang belum kenal Penciptanya yang sudah tentu tidak akan faham atau tidak mahu faham tentang indahnya pemerintahan mengikut syariat Islam. Pada dasarnya species ini hanya kenal duit sahaja dan belum mampu untuk kenal apa yang orang Islam yg berilmu sudah nampak dan faham.

    Pendek kata bagi mudah faham, manusia yang tidak atau belum mengenal Penciptanya adalah umpama haiwan dan sekiranya anda pegang intan dan permata di tangan kanan dan rumput di tangan kiri sudah tentu mereka akan memilih untuk meragut rumput pada tangan kiri itu. Sebab itu tak usah hairanlah kenapa pengikut-pengikut puak DAP ini tidak akan mahu untuk menghargai usaha-usaha yg Kerajaan sekarang telah atau sedang laksanakan tetapi ttg bab untuk menerima BR1M mereka tidak pulak berasa malu untuk menerimanya. Tidak wujud langsung perasaan malu di dalam diri manusia seperti mereka ini. Sikap inilah yang yang sedang dan sudah dipupuk olih pucuk pimpinan pemimpin-pemimpin DAP kepada pengikut dan penyokong mereka.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3