bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

15 Nov 2013

Petualang Negara??? Anak Anwar Ibrahim Bahayakan Nyawa Agen Perisikan Malaysia di London!!!

Setiap negara mempunyai agensi perisikan ala MI6, CIA, Mossad dan lain2 demi untuk kepentingan negara.

Bagaimana boleh seorang yang masih mentah, seorang YB yang "tak cukup masak" seperti Nurul Izzah boleh mengetahuinya rahasia besar negara?

Jawapannya besar kemungkinan kerana telah dibocorkan oleh seorang yang pernah menduduki kepimpinan tinggi negara seperti Anwar ibrahim.

Samada dakwaan beliau benar atau tidak, siasatan perlu dilakukan untuk mengenal-pasti siapa yang telah melakukan kesalahan kerana menghebahkan rahasia negara.

Suatu dakwaan yang boleh mengeruhkan hubungan negara dengan kerajaan Britain malah jika dakwaan tersebut benar ianya juga boleh mengancam keselamatan dan nyawa anggota2 perisikan negara yang sedang menjalankan operasi.

Sumber klik sini.

3 comments:

  1. Bukan semua MP mengangkat sumpah sebelum diterima berada didalam sebagai MP atau Ahli Parlimen Malaysia. Menyimpan rahsia kerajaan ada lah sebahagiannya.
    Kalau benar rahsia kerajaan dibocorkan tentu ada perundangan yang membolehkan tindakan diambil. Harap pihak yang berkenan sila ambil tindakan tegas.

    ReplyDelete
  2. Sifat kecinaan ibunya amat tebal! Saya dah lama syak tentang wanita/lelaki Bukan Islam terutamanya Cina, Filipina Kristian dan dr. Barat, yg. hanya mahu kahwin dgn. pemimpin/usahawan/artis Islam/Melayu yg. berkuasa/kaya-raya (artis terkenal juga selalunya berhubung rapat dgn. ahli politik) – kita boleh lihat pemimpin/usahawan/artis tersebut akan bertukar menjadi liberal; hilang semangat nasionalismanya (kalau mereka ni miskin/tak berkuasa, mahu tak si Bukan Islam ni kahwin - dan cthnya seorg. artis terkenal, yg. ibunya yg. WARGA EMAS dulu bertudung, sekrg. terus tak pakai, buang tudung bila anaknya dah kahwin orang putih?! Kita tahu itu hak dia nak pakai tudung atau tidak, tetapi bila buang tudung setelah dpt. menantu org putih, tentulah mencurigakan, apalagi dia warga emas!).

    Bahkan dr. pengalaman pahit saya sendiri, saudara saya sendiri juga telah berubah dr. menjadi seorg. Islam/Melayu sejati, yg. begitu pemurah dan penuh tradisi, menjadi si liberal yg. kedekut pd. sanak saudara Melayunya – dan kalau mereka mahu ke rumahnya atau meminta tolong, terpaksa buat ‘appointment‘, yg. mesti disetujui isterinya! Sedangkan saudara-mara Cina belah isterinya boleh bila-bila melawat atau minta tolong!

    Dan tak mustahil kalau pemimpin/usahawan Islam/Melayu itu berkuasa dlm. politik/ekonomi, si wanita/lelaki Bukan Islam, disyaki akan diletakkan sbg. EJEN DAPBANGKAI/PKR (bersama sekutu PAP- Barat-Israelnya), termasuk utk. mengahwini pemimpin/usahawan Islam/Melayu tersebut!

    Dan lelaki Cina, terutamanya dr. puak Kristian Zionis, disyaki ejen KAPIR DAPBANGKAI/PKR juga disyaki makin direkrut mengahwini kaum Orang Asli dan Bumiputera miskin Sabah/Sarawak, termasuk mellaui NGO-NGO si KAPIR, dgn. tujuan MENGKRISTIANkan seramai mungkin dan menghasut mereka membenci Islam/umatnya, serta menentang UMNO. Dan skrg. bukan main ramai Bukan Islam MENYAMAQ, termasuk warga asing Bukan Islam dr. Indonesia/Filipina, sbg. umat Islam/Melayu (kerana muka kita sama), termasuk pakai tudung, juga dipergunakan MENGHINA/MENJATUHkan Islam/umatnya!

    Sebenarnya, Inilah taktik yg. digunakan si Yahudi, utk. menumpaskan Kerajaan Islam Uthmaniyah Andalusia di Sepanyol pd. abad ke–lima belas dulu – termasuk dgn. memberikan maklumat kpd. rejim Kristian Ferdinand dan Isabella! Jgn. lupa, Indonesia dan Malaysia mahu ditumbangkan sbg. NEGARA ISLAM (yg. juga kaya minyak-gas), oleh semua KAPIR Musuh Islam/Melayu ini, yg. diketuai Barat-Israel, melalui ejen-ejen tempatannya.

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    ReplyDelete
  3. klo hal ini betul lg benar... pm /kdn/semua mp masih berdiam diri membisu seribu bahasa..mmg tidak ada yg benar melainkan benar..mereka semua mangkuk...maaf cakap...baran satu badan haku...apew ke bahalol bangsat punya mp yg bocor rahsia kerajaan...mp cenggini patut di lucut kerakyatan dan semua keturunannya diharamkan jejak kaki ke m'sia...panas panas panas heeessss.....

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3