bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Peluang B2B bisnez - Kami mempelawa usahawan yang memiliki rangkaian pengedar untuk menjual produk keluaran sendiri: *Nama produk:* Minyak Morhabshi (dikenali juga sebagai mi...

12 Nov 2013

Gereja Katolik Kemuka Rayuan - Kalimah Allah Masih Belum Selamat!!!

Sesiapa yang merasakan "kemenangan" telah dicapan melalui keputusan mahkamah baru lalu, masih tak boleh menarik nafas lega.

Perjuangan perlu diteruskan....

Liku-liku perjuangan sebenarnya baru sahaja bermula....

 Perjalanan masih jauh...

Apabila kita lemah dan tidak bersatu, inilah bahana nya....

Kita akan sentiasa diasak, ditolak kebelakang dan terpaksa beransur...

Dalam kes ini jika ianya berterusan Pluralisasi agama akan subur di Malaysia,  keputusan di tangan anda!!!

Sumber klik sini.

3 comments:

  1. KURANG AJAR betullah si gereja/KAPIR DAJAL ni! Malaysia ni, adalah NEGARA ISLAM! Kalau kat Brunei dan negara liga Arab; jgn. haraplah si KAPIR Musuh Islam/Melayu buat hal mcm. ni! Itulah akibatnya benarkan kes ini dibicarakan di Mahkamah sivil dulu; patutnya apa-apa isu berkaitan Islam, mesti ditentukan dlm. MAHKAMAH SYARIAH!

    Inilah akibat si Islam/Melayu LIBERAL MENJILAT KAPIR HARBI DAJAL, sedangkan umat Islam/Melayu, terutamanya yg.miskin, asyik MERANA tak habis-habis, di bumi PUSAKA Tanah Melayu kita, warisan dan korban berzaman nenek moyang kita, dari sebelum dijajah si KAPIR British-Zionis laknat lagi!

    Patutlah juga ALLAH SWT- makin turunkan bala kat negara ni, akibat PENGKHIANATAN Islam/Melayu LIBERAL mcm. ni, yg. makin berlambak dlm. PAS mahupun UMNO!

    Dahlah tu, siapa si LIBERAL; yg, menasihat PM kita utk. jadikan Langkawi mcm. pusat KAPIR Barat-Israel, Monaco – sawah padi dan kpg-kpg. Melayu warisan nenek moyang Melayu/Islam kita tu HINA sgtkah dan akan diGADAIKan berterusan pd. si KAPIR Musuh Islam/Melayu?! Kalau pelancong nak nikmati cara hidup KAPIR mereka, dah bersepah kat Barat; apahal kita nak hapuskan tradisi nenek moyang Islam/Melayu kita, yg. begitu INDAH dan SUCI, demi WANG pelancong/pelabur KAPIR! Langkawi itukan penuh sejarah Islam/Melayu - dan sawah padi/kpg. nelayan PUSAKA kita!

    Sebenarnya ramai pelancong dr. NEGARA ISLAM yg. lebih menghargai keindahan dan kesucian tradisi Islam/Melayu sebegini; mereka tak perlukan alkohol atau berbikini sampai nak telanjang kat org. kpg. Dahlah tu, hotel terbaru si KAPIR yg. besar di Langkawi tu namanya "St. Regis" - bukankah 'St' itu maknanya 'Saint' dlm. Kristian?! Jadi Langkawi pun nak diKRISTIANkan?!

    Maka, tak cukupkah satu demi satu negeri, dah TUMBANG pd. KAPIR Musuh Islam/Melayu dr. DAPBANGKAI/PKR (bersama sekutu mereka dr. Barat-Israel)? Ini termasuklah Kelantan dan T'gganu, yg. dulunya NEGERI-NEGERI ISLAM yg. begitu kuat tradisi dan aqidah Islamnya, pun makin TERGADAI kpd. si KAPIR MUSUH Islam/Melayu!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    ReplyDelete
  2. Nak tengok, berani ke PAS mempertahankan kalimah Allah hanya utk umat Islam... atau PAS akan terus jadi anjing bisu...tukang angguk kepala, setia kpd tuan kafir depa...

    ReplyDelete
  3. Sekiranya masih ada orang Melayu yg mengaku Islam masih terkeliru dan redha dgn tuntutan gila pihak gereja maka tidak heran lah kalau org bukan Islam akan jadi tidak faham-faham. Rakyat Malaysia harus sedar bahawa tidak ada orang islam yg “memiliki” Allah bah kan kita semua adalah milik Allah belaka.

    Sebenarnya tidak semua umat Islam tahu bahawa semua penganut Keristian percaya bahawa TUHAN yg disebut didalam kitab Holy Bible King James version mereka itu ada ANAK. Pembaca semua bolih rujuk perkara ini dgn mana-mana org Keristian yg anda kenal. Tetapi didalam kitab Holy Bible mereka semenjak dahulu lagi TUHAN mereka ini tidak bernama. Tuan-tuan bolih rujuk perkara ini dgn mana-mana gereja Keristian dalam atau luar negara. Kitab Holy Bible mereka hanya menyebut FATHER atau LORD atau GOD sahaja, tetapi ini semua adalah ganti nama dan bukan nya nama-nama Tuhan.

    Apabila pihak gereja Katolik Malaysia atau media Keristian mereka menuntut utk menggunakan kalimah Allah utk menggantikan perkataan FATHER atau LORD atau GOD sefaham kita maka Allah kini sudah ada anak la pulak. Secara warasnya pembaca Muslim bolih bersetuju ke bahawa Allah ada ANAK? Anda yg mengaku Muslim MAHU bersetuju ke dgn kehendak pihak gereja utk menggunakan kalimah itu utk Bible al kitab bahasa melayu mereka? Sekiranya anda bersetuju maka anda akan berhadapan dengan kemurkaan Allah sepertimana Firman Nya didalam Al Quran Surah Mariam ayat 88 - 92.

    88 "Dan mereka yang kafir berkata, Allah Al-Rahman mempunyai anak.
    89 Demi sesungguhnya kamu telah melakukan satu perkara yang besar salahnya.
    90 Langit nyaris-nyaris pecah disebabkan (anggapan mereka) yang demikian,
    dan bumi pula nyaris-nyaris terbelah dan gunung pula nyaris-nyaris runtuh ranap,
    91 "kerana mereka mendakwa/ mengatakan Allah Al-Rahman mempunyai anak."
    92 Padahal tidaklah layak bagi Allah, Al-Rahman bahawa Dia mempunyai anak.

    Allah Ta'ala ternyata sangat2 murka dan utk makluman kita semua ayat ini telah lama wujud semenjak lebih 1400 tahun dahulu lagi. Waima ayat ini telah wujud lama sebelum mereka yg menuntut "HAK" penggunaan kalimah utk kitab Bible bahasa Melayu ini lahir ke dunia ini lagi taw! Tidak perasan kah kita semua bahawa Allah sudah tahu semenjak awal lagi bahawa mereka akan cuba buat isu ttg kalimah Allah ? Sebab itu kita kata sesungguhnya Allah Maha Mengetahui ttg segala sesuatu ! Siapa kita untuk mengatakan tidak mengapa pihak gereja nak gunakan kalimah itu dgn fahaman mereka yg songsang lagi syirik itu? Kita tidak bersetuju bukan sebab kita berebut HAK sebenarnya. Kita sebenarnya sangat takot dgn dosa syirik sekiranya kita bersetuju walaupun didalam hati dgn permintaan gila pihak gereja katolik.

    Sekiranya pemimpin UMNO juga memihak utk bersetuju dengan tuntutan pihak gereja pada PRU13 yg lalu. Aku sekeluarga memang tidak akan turun untuk mengundi. Ada faham ka wahai pengikot-pengikot parti ajaran sesat? Pada PRU yg lepas kita lihat walaupun bangsa melayu terpecah 3 tetapi takdir Allah masih menyebelahi kerajaan yg sedia ada. Olih itu ayuh la umat Islam semua kita tinggalkan parti yang sesat lagi menyesatkan umat Islam.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3