bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

5 Nov 2013

Lagi Fitnah Pembangkang Terbukti Hanyalah Pembohongan Jahat!!!


Foto 1 (Kiri): TIMBALAN Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin diiringi Duta Besar Malaysia di Perancis, Tan Sri Ismail Omar (kanan) bersalaman dengan hadirin yang menyambut ketibaan beliau di Paris, hari ini bagi menghadiri Persidangan Agung Pertubuhan Pendidikan, Sains dan Kebudayaan Pertubuhan Bangsa Bersatu (UNESCO) ke-37 bermula Selasa. - Foto BERNAMA Nov 4, 2013 6:00 pm.

Tak berapa lama dulu kecoh di dunia maya kononnya Tan Sri Ismail Omar meletakkan jawatan Ketua Polis Negara gara2 tidak bersetuju dengan kerajaan pusat pimpinan Umno hingga mengakibatkan Ibupejabat polis kononya huru-hara. Beliau sebenarnya menamatkan perkhidmatannya kerana usia telah mencapai 60 tahun sebaliknya telah difitnahkan sebagai meletak jawatan.

Hari in beliau kelihatan tersenyum di sebelah TSMY yang ketika ini membuat lawatan ke Perancis. Untuk makluman kini Tan Sri Ismail Omar menjawat jawatan Duta Malaysia di Perancis, satu jawatan yang tidak mungkin disandang beliau jika tidak bersetuju dengan dasar2 kerajaan Malaysia yang diterajui oleh Umno.

Kebenaran pasti akan menjelma menolak kebatilan dan fitnah!!! 

 
Foto 2 (Kanan): Hadiri Sidang, Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin dan Duta Besar Malaysia di Perancis, Tan Sri Ismail Omar menghadiri Persidangan Agung Pertubuhan Pendidikan, Sains dan Kebudayaan Pertubuhan Bangsa Bersatu (Unesco) ke-37 hari ini. - Foto Bernama

Artikel berkaitan klik sini.

1 comment:

  1. Kalau tak membohong, memfitnah, putarbelit..itu bukan pembangkang PR... dah ketuanya pun kaki pembohong, dah tentulah konco2 dan macai2 nya pun pembohong juga...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3