bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

1 Nov 2013

Gara2 Terlelap Najib Perlu Letak Jawatan PM ???

Memalukan??? Mana lebih memalukan berbanding dengan tersebarnya video seks sesetengah pemimpin pembangkang yang kemudiannya dengan muka kering mendakwa itu bukan mereka....

Foto gara2 PM terlelap memberikan modal buat media alternatif  pembangkang  cuba untuk memalukan DS Najib.

Adakah DS Najib dah tua dan X larat, sama level dengan Pak lah, Nik Aziz,  Hj Hadi, LKS dll ?

Forum Ekonomi Islam Dunia ke-9 menyaksikan Dato’ Seri Najib Razak menandatangani Memorandum Persefahaman dan juga Perjanjian bernilai USD720 juta (RM2.26 billion) dengan beberapa pihak yang merangkumi potensi kerjasama, pembelian dan pajakkan serta perkhidmatan kesihatan hilang seri kerana DS Najib tertidur???

PM juga manusia biasa.....

Setiap hari seawal 8 pagi hingga lewat malam sentiasa menghadiri program rasmi dan sebelah malam sebelum tidur terpaksa pula mendengar taklimat akan kedudukan keselamatan, ekonomi dll pasal negara....

Secara keseluruhannya PM cuma dapat tidur sekitar 3-4 jam sehari agar kita semua dapat hidup dengan selesa dan selamat.

Jestru adakah sesuatu yang memalukan jika beliau dilihat terlelap kerana keletihan??? Malah antara yang menyebabkan PM bertambah penat adalah kerana beliau juga terpaksa melayan karenah dalam negara angkara perbuatan pembangkang yang sering kali dilihat seperti mahu mensabotaj dan menganggu-gugat  keselamatan dan kestabilan negara.

Ataupun adakah kita lebih rela mendapat seorang PM yang kelihatan energatik dan terlebih aktif dengan berbagai aksinya di dalam video seks yang galak dengan berbilang wanita malah juga dengan lelaki?


Published with Blogger-droid v2.0.10

5 comments:

  1. kesian dekat pembangkang ne, isu PM terlelap pun nak dimainkan, itulah kuman diseberang laut nampak, gajah didepan mata buat2 x tau saja, pada hal gajah tu silap2 hari bulan dia naik minyak mampos dipijaknya, sedarlah diri, wahai puak2 pembangkang ooi, rasional lah sikit.

    ReplyDelete
  2. Aku bangga dpt PM berpenat lelah bawak balik hasil berbilion ke malaysia, sampai terlelap.

    ReplyDelete
  3. pencacai PR dh kontang kering habis2 modal smpai kena main isu PM terlelap? dia manusia biasa..dn itulah tanda dia sgt kuat berkerja.. spnjng jd PM br ini kita lihat.. kasihan pd PM kita, semoga Allah berkatinya..

    ReplyDelete
  4. nak buat mcm mana.....pembangkang Malaysia ni memang bahalol.....agaknya kalau najib terkentot bunyi kuat sikit pun boleh riuh se malaya......

    ReplyDelete
  5. Kami menyokong PELIWAT....NAJIB SILA UNDUR....KAMI MAHU PELIWAT JADI PM KAMI....HIDUP PELIWAT...HIDUP LGBT...ITULA LAUNGAN PENYOKONG BODOH PR....

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3