bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

20 Nov 2013

Dikaitkan Ambil Dana Yahudi Untuk Jatuhkan Kerajaan Tetapi Gesa Najib Lawan AS?


Susulan dakwaan Amerika Syarikat dan Australia melakukan intipan di negara ini, DS Anwar Ibrahim mencadangkan agar Malaysia mencontohi Indonesia dan Jerman untuk mengambil tindakan tegas melahirkan ketidak puashatian kita terhadap mereka.

Yang peliknya kata2 itu datangnya daripada ketua pembangkang yang selama ini dikaitkan mendapat sokongan daripada dana2 Yahudi yang berpengkalan di Amerika Syarikat.

Apalah muslihat beliau kali ini ya???

Malah dalam beberapa siri rusuhan dan rapat umum yang mereka lakukan dikatakan mendapat tunjuk-ajar daripada agen2 perisikan dan pakar2 propoganda luar.

Pada pandangan penulis mengambil tindakan tegas terhadap kegiatan pengintipan oleh Amerika Syarikat dan Australia samalah bermaksud mengambil tindakan tegas terhadap pembangkang dan kumpulan 2NGO pro Pembangkang yang selama ini menyebarkan berita2 palsu berkatan PRU, dan propaganda lain yang mampu mengganggu-gugat keselamatan negara!!!


posted from Bloggeroid

1 comment:

  1. Samalah dengan PAS, PRU 12 dan PRU 13, DAP menaja perbelanjaan PAS untuk kempen PRU. PAS mana ada duit. Kalau ada pun sedikit. Hasil jual hutan dan sumbangan tin Milo dah lama difarait antara mereka. Ramai orang tak tahu termasuk ahli PAS sendiri yang PAS menagih dari DAP. DAP mendapat duit dari pertubuhan Vatican Foundation. Duit untuk menjatuh dan menjahanamkan umat Islam. Hadi terpaksa bersetuju apa yang disyaratkan oleh DAP termasuk Hudud, Kalimah Allah, hak orang Melayu Islam. Sebab itu kumpulan sekular Anwarinas dikekalkan dalam PAS.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3