bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

23 Nov 2013

Anwar Tak Habis2 Menipu Tetapi Anda Masih Percaya!!!

Rasanya satu negara dah tahu akan tuduhan yang dilemparkan Anwar kononnya Kerajaan BN telah menggunakan 40,000 warga Bangladesh sebagai pengundi2 hantu untuk memenangkan mereka dalam PRU13 yang lalu.

Bukan sahaja tuduhan dilakukan dalam perhimpunan2 "Blackout 505" malah tentera maya Pakatan Rakyaat telah memainkan isu ini sebaik sahaja mereka tahu mereka telah kalah PRU 13 yang lalu...

Dunia maya pada 6 Mei 2013 iaitu sehari selepas mereka gagal merampas Putrajaya penuh dengan klip2 video menunjukkan warga Bangla konnnya ditangkap dan dibelasah kerana didakwa menjadi pengundi2 hantu dalam PRU 13 iaitu pada 5 Mei 2013 yang lalu.

Begitu tersusun dan hebat strategi dan propaganda mereka!!! Semuanya telah dirancang dengan begitu teliti dan lebih awal.

Mana tidaknya ada dakwaan yang mengatakan PR menggunakan khidmat nasihat agen2 CIA dan Mossad!!!

Patutlah hebat!!! Habis semua orang kena kelentong, kencing dan dijual dek Anwar!!!

Hari ini dia buat muka X malu mendakwa beliau X pernah pun membuat tuduhan2 dan dakwaan2 tersebut...

Ironinya ramai daripada kita masih mempercayai beliau!!!

Masih  beriya-iya mahu menobatkan beliau sebagai PM negara???

Di bawah ini adalah buktinya beliau memang pernah menghasut dan memfitnah BN/Umno!!!

Mana kau nak lari Anwar ???

Saman aje mamat ni tak payah nak kesian2!!! Supaya menjadi tauladan kepada yang lain!!!






5 comments:

  1. YANG TAK PANDAI BERFIKIR SAHAJA PERCAYA KAT DIA.
    BORN STUPID, NAK BUAT MACAM MANA ?
    MENGAKU PANDAI, BERILMU, TETAPI DAYA BERFIKIRNYA LEMAH..
    BERFIKIRLAH SECARA ANALYTICAL....THEN YOU GET THE TRUTH.

    ReplyDelete
  2. NAJIB DAN BN TIDAK SE`GILA’ DAN BODOH ITU UNTUK MENGIMPOT 40,000 BANGLADESH UNTUK MENANG PRU13 YANG LALU

    Penulis menulis untuk menghuraikan persediaan yang perlu di buat oleh Datuk Sri Najib dan BN untuk `mengimpot’ 40,000 pengundi warga Bangla. Umum tahu pengimpotan ini bertujuan untuk memberikan kemenangan kepada BN di dalam PRU13 yang lalu.

    Untuk tujuan ini, penulis andaikan 20,000 pengundi Bangla yang berada di Malaysia dan 20,000 lagi yang `fresh’ dari Bangladesh. Sebenarnya BN perlu mengimport 200,000 pengundi hantu untuk menang undi popular yang dibanggakan oleh Pakatan Pembangkang.

    Antara persediaan yang perlu di atur oleh BN ialah:-

    1. Menentukan kawasan Parlimen atau DUN dan seterusnya Negeri yang perlu BN menang. Adalah tidak berbaloi meletakkan pengundi Bangla seramai 40,000 di Parlimen Seputeh mahupun Parlimen Kepong yang mempunyai pengundi dan penyokong DAP yang tinggi. BN kalah di Seputeh dan Kepong, tidak rugi. Pembahagian bilangan pengundi di kawasan pun boleh memeningkan think tank dan warga war room.
    2. BN perlu logik didalam tindakannya. Sebagai contoh, Parlimen Kota Melaka mempunyai pengundi Cina yang tinggi. Tidak logik, BN mengarahkan pengundi Bangla yang berkulit gelap mengundi di Parlimen Kota Melaka.
    3. Dengan andaian rancangan mengimpot warga Bangla dilakukan 6 bulan sebelum PRU, BN perlu menjalankan temuduga setiap orang. Temuduga di Dhaka dan di KL. Temuduga perlu dan wajib untuk memilih warga Bangla yang wajahnya keMelayuan atau keCinaan. KeIndiaan tidak diperlukan kerana pengundi India hanya beberapa ratus daripada 13 juta pengundi berdaftar. Bayangkan petugas BN hendak berjumpa dengan warga Bangla seramai 20,000 di Dhaka dan 20,000 di KL. Berapa ramai kah jumlah petugas dan kemudahan yang diperlukan?.
    selanjutnya di www,nasirwise.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Najib pun kaki penipu, penipu lagi besar pulak tu..Pemimpin yg berkuasa lagi "sinful" kalau menipu.

    ReplyDelete
  4. Sudahlah.. kau tu dan puak2 lembu semua yg dah tentu2 kena goreng, kelentong oleh Najib dan barisan menteri2 dia seban hari sehingga hidup pokai dan cam kau tu terpaksa jadi pencacai blog fitnah utk menyara hidup tak mahu lagi terima hakikat ditipu selama dibawah pemerintahan BN.

    ReplyDelete
  5. Kalau tidak Anwar mana ada Jantan yg boleh lawan Naga Bernama Tun Mamak Kuti. Hidup Anwar , Mati Mahathir.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3