bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

25 Jan 2013

Menang RM 20 Ribu Peraduan Shell - Satu Penipuan???

Hari ini penulis mendapat sms mengatakan penulis telah memenangi pertandingan seperti di atas ....

Banyak tu RM 20 ribu...

Malangnya selepas bagi nama dan no siri... Tel balik X ada yang angkat....

Penulis pun surf kat internet...klik sini kata ianya penipuan... klik sini...pun ramai yang komen kat Facebook kata ianya penipuan...

Macam-macam cara orang sekarang nak buat menipu ya....

5 comments:

  1. aku nak dikenakan jugak ari tu. RM25000 weh!! dia bg call bukan sms. akupun pancing sikit kt dia ckp aku tak nk duit yg bnyk mcm tu, takut nanti susah jaga dan jatuh riak. dia paksa aku (dgn sleng indon) ambik jugak hadiah tu dgn memberikan no akaun aku pd dia. aku ckp aku nk sedekah hadiah rm25000 tu kt dia sbb aku tidak 'MEMBUTUHKAN' wang yg bnyk mcm tu. aku ckp aku hanya perlukan rm50.00 je sehari nk bagi makan anak bini. dia punyalah marah lalu dia ckp "ORG MALAISIA GOBLOK". akupun sempat balas "org indon mcm ko lagi goblok sebab tak dpt tipu aku yg ko kata goblok". agaknya sebab marah, dia hempas talipon. aku ketawa bila indon bodoh tu naik angin....

    ReplyDelete
  2. lawak lah cerita usin..Bagus2 jangan percaya sangat kata org.

    ReplyDelete
  3. Aku pun kena paga hari 30/12/2013. Tapi sju tak pudulibdia.

    ReplyDelete
  4. Aku pn br dpt msj yg sme... Wat bodo jer r... Sume pembongak jer nie..

    ReplyDelete
  5. Ayah sy suka menyakat.. die kata..." kalau nak bagi sy duit baik awak jelah ambik... sebab harta saya 7keturunan tak habis2"haha last2 letak fone...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3