bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Peluang B2B bisnez - Kami mempelawa usahawan yang memiliki rangkaian pengedar untuk menjual produk keluaran sendiri: *Nama produk:* Minyak Morhabshi (dikenali juga sebagai mi...

30 Jan 2013

Apa Salah Saya Sehingga Tiada Tempat Dalam Harimau Malaya - Piya

Berita Harian: 'Apa salah saya'

Penulis rasa ianya sdalah tindakan tidak bijak DRG. Sewajar nya Piya dipanggil mengikuti pasukan. Kalau pasuksn negara bermain bagus, DRG tetap boleh mengambil kredit daripadanya dan sebaliknya jika gagal  penonton boleh membuat penilaian sendiri.

Yang jelas DRG memang degil orangnya..
Berdoalah agar kita mara ke pusingan akhir piala Asia jika tidak pastinya DRG akan ditunjukkan jalan keluar. ..

Published with Blogger-droid v2.0.9

5 comments:

  1. FOR THE SAKE OF THE COUNTRY........PIYA IS VERY MUCH BETTER THAN AMAR ROHIDAN.
    TQ

    ReplyDelete
  2. dah bukan rezeki nko lagi...sabar je le...ada sebab le dia tak pilih nko..
    tak yah nak tuduh yg bukan2...

    azhar

    ReplyDelete
  3. guna ayat aku "apa salah saya" jer.....nak perli ke apa nie?pelik pelik ~.~

    ReplyDelete
  4. ewah ewah....nampaknya ayat saya yang "apa salah saya" tu dah semakin kerap digunakan.tak sangka pulak "apa salah saya" tu boleh digunakan untuk macam2 situasi.URMMMM BAGUS BAGUS BAGUS!!!.saya dah agak dah mesti ada orang yang akan gunakan ayat tu untuk masalah2 macam ni.URMMM ~.~

    ReplyDelete
  5. guna ayat aku "apa salah saya" jer.....nak perli ke apa nie?pelik pelik ~.~

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3