bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Peluang B2B bisnez - Kami mempelawa usahawan yang memiliki rangkaian pengedar untuk menjual produk keluaran sendiri: *Nama produk:* Minyak Morhabshi (dikenali juga sebagai mi...

16 Aug 2012

Tukang Basuh "Berak" Karpal pun Tumpang Sekaki Nasihatkan Ustaz Nasha???


Dia sebenarnya tidak sedar... Kepimpinan baru Pas sedang menolak/menyingkirkan  seorang demi seorang daripada kepimpinan Ulamak dalam Pas....

Siapa tahu, siapa pula selepas ini....

3 comments:

  1. lepas ni dia pulak yg kena singkir....

    ReplyDelete
  2. hak masing masing kalau dah tak suka orang bawa anjing dan babi masuk kampung.orang tu pindah kampung sebelah yang cantik aman dan makmor di alu alukan kan bagus datang beramai ramai senang boleh buat kenduri kampung kan...

    ReplyDelete
  3. ye lah dah ramai orang yang berpangkat dan berjawatan dalam pas keluar dari pas...tak kan tak sedar lagi tiada guna nya berjuang untuk pas yang pendirian asas perjuangan bertukar ganti....tidak tahu pas itu sendiri nak apa?nak harta kah?kuasa kah?nak jalankan hudud jalankan lah dalam negeri kelantan tu dulu buat contoh...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3