bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Tinggalkan sedikit - Kata orang tua² dalam setandan kelapa bukan semua boleh jadi santan. Ada sebiji dua yang dipanggil nyior komeng. Biasa kita tengok ada motivator atau ustaz...

31 Aug 2012

Gempar!!! Lagi Bukti Polis Menzalimi Peserta Bersih!!!



Korang fikir lah sendiri!!!

3 comments:



  1. (( Take Note )) UMNO BODOH - Kenapa BN Tak Buat HUDUD Sejak 50 Thn dulu?



    Tak ada apa yg perlu dijelaskan lg. Tak ada apa yg perlu diterangkan lg. Tak ada apa yg perlu diperincikan lg. Pemuda dan Puteri UMNO sememangnya BODOH.

    Bila kaum Cina menolak HUDUD, pandai pulak mereka sibuk2 nak bercakap pasal HUDUD. Yg Barisan Nasional yg dah memerintah lebih 50 tahun tak pernah buat HUDUD , 'Ada ko kisah'? Kepala otak pemuda dan puteri UMNO letak kat mana?

    Bodoh sangat kalau ada orang kata mengundi UMNO yg dah memerintah 50 tahun tanpa HUDUD lebih baik berbanding kaum cina yg tak faham HUDUD menolak HUDUD.

    Jadi, fikirkan sy ada alasan cukup kuat kenapa menolak BN dan menerima PAKATAN RAKYAT. Sememangnya mereka tak pernah buat HUDUD sejak 50 tahun dulu. Dan pemuda dan puteri UMNO memilih utk jadi BODOH.


    (Edit, copy & paste dari 'Page FB Kump. Adik2 Keluar UMNO')

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kump. Anak2 Muda Keluar UMNO memang patut keluar UMNO sebab bodoh terlampau sbb lebih suka diperbodoh-bodohkan sbb tak mampu berfikir dengan waras. PAS sudah 19 tahun memerintah di Kelantan pun tak laksanakan HUDUD dan kenapa tak buat HUDUD di Kedah Selangor P. Pinang dan Terengganu ketika di bawah pentadbiran PAS, ko tau tak sbb nya ? Jangan pandai cakap jer. Ko ni hanya nampak bodoh org jer... bodoh diri sendiri tak tau? Bangang betoi la ko nih....

      Delete
  2. pas ni bodoh. dann paling jahat sebenarnya. manipulasi ugama untuk kepentingan parti. imej islam dicemari dengan perlakuan dan intrepetasi sempit. imej islam nak tunjuk alim untuk orang tetarik tapi dalaman busuk sanggup pecah belahkan masyarakat dan melayu.. ibarat berketayap dan berjanggut tp langgar lampu merah traffik. lebih baik berambut panjang dan selekeh tapi patuhi undsng2 jalanraya.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3