bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Tinggalkan sedikit - Kata orang tua² dalam setandan kelapa bukan semua boleh jadi santan. Ada sebiji dua yang dipanggil nyior komeng. Biasa kita tengok ada motivator atau ustaz...

20 Oct 2016

Umpama Menanggung Biawak Hidup - PAN Rayu Bantu Bayar Saman Fitnah Malzan Alimin???



Anda nak bersubahat dengan pemimpin kaki fitnah?

Kalau guna duit tu untuk bayar GST tu ada jugak baiknya kenara menyumbang kepada pembangunan negara....Ini nak bela kaki fitnah....

Yang difitnahnya institusi Melayu pulak tu....

Ko fikir lah sendiri.... dah macam DAP,,,,

Sumber klik sini.

1 comment:

  1. Biar dia merengkuk dalam penjara bagi peringatan pada yang lain agar jangan fitnah,nak cari nama dan publisiti pun jangan sampai memudaratkan diri,orang lain terlebih kaya dia terlebih fitnah.Samalah dengan orang yang buat rayuan mat sabun kaki fitnah tembelang makan kedarah dengan dapigs,itu pun melayu nak sokong.orang yang sokong pun sama2 penyampai apa yang kaki fitnah sampai,sampai bila nak hidup macam ni.BERSATULAH PAS DENGAN UMNO SAMA2 ADA PERJUANGAN KEARAH ISLAM .AMIN.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3