bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

13 Oct 2016

Bersih 5 - TG Hadi Awang Bagi Amaran Jangan Adakan Malaysian Spring!!!


Adakah Irak, Libya, Mesir, Yaman, Syria dan negara2 Arab yang dilanda Arab's Spring ciptaan Yahudi atas nama demokrasi, kebenaran bersuara, good governance, ketelusan, hak sama-rata menjadikan negara2 ini lebih baik berbanding sebelum berlaku nya Arab's Spring?

Makin kacau-bilau, saling berbunuhan, huru-hara ada lah.....

Wajar untuk kita belajar daripada pengalaman ini.... Jangan sampai nasi menjadi bubur...

Sumber klik; https://aidcnews.wordpress.com/2016/10/13/jangan-bawa-spring-ke-negara-ini-hadi/

2 comments:

  1. Assalammualaikum,kepada rakyat Malaysia yang sentiasa berada dalam keadaan aman dan tenteram fikir2lah apa yang Tuan Guru Datuk Seri Hadi berpesan supaya jangan adakan budaya arab spring diMalaysia,ini bukan budaya Malaysia rakyat Malaysia hendaklah saperti dahulu kala bersikap menghormati diantara satu sama lain,jangan terikut2 dengan budaya di Timur Tengah yang amat merugikan,hilang nyawa harta benda dan segala2nya. Bekas2 pemimpin yang munafik yang pernah mentadbir negara begitu lama sentiasa tidak berpuas hati sekiranya tidak ikut cara pemerintahannya untuk kepentingan peribadi dan bukan negara.Amat terserlah sekali agenda peribadinya,bagi orang2 melayu yang berugama Islam jangan mudah terpengaruh dengan pembohongan yang berleluasa sekarang ini yang dikendalikan olih DAP dan melayu bukan Islam yang bersekongkong dengan DAP yang anti Islam.Kepada Tuan Guru Datuk Seri Hadi dan Datuk Seri Najib Perdana Menteri bersabar adalah kejayaan perjuangan. Doa saya semuga UMNO dan PAS bersatu demi kesejahteraan umat Islam.AMIN

    ReplyDelete
  2. Aku pun tak pasti setakat mana kejamnya kerajaan skrg.Klu era mahdey jd pm mmg ada ler kekejamannya.
    Bersih nie lebih menonjol pemimpin2 yg munafik yg hanya mementingkan kuasa dan harta tanpa peduli dgn nasib rakyat...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3