bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Sempit tapi muat - Tak perlu tambah meresahkan, tak perlu makin merisaukan. Saya sudah lama pencen dari menulis isu politik. Namun saya belum pencen daripada menulis sesuat...

16 Oct 2016

Tun M Gagal Lagi - Majlis Raja2 Tolak Tuntutan Pecat DS Najib!!!


Apabila gagal pengaruhi DYMM YDP Agong, Tun M cuba pengaruhi Majlis Raja2 Melayu pula.... Namun sekali "temberang" beliau tidak berjaya. Syabas Majlis Raja2 Malayu!!!

Sumber klik; https://aidcnews.wordpress.com/2016/10/14/majlis-raja-raja-tolak-tuntutan-tun-mahathir/

5 comments:

  1. GILA MEROYAN BETUL LA MAMAT TU

    ReplyDelete
  2. Tak payahlah ...rakyat akan jatuhkan Najib. Tengoklah nanti. Umno ni tengah dalam denial. Hari2 org keluar Ummo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cai...ko ingat nuar n kit siang ikhlas ker dgn mahdey?Begitu juga sebaliknya adakah mahdey ikhlas dgn mrk.Blm apa2 dah cdg din panadol sbg bakal pm yg mencetuskan rasa tak puas hati otai2 macai dlm ph.
      Bila sembang dgn org dapigs..mrk sedar mahdey masuk ph berharap dpt meneruskan legasi memewahkan anak..proksi dan kroni dia jer.Mrk sedar 1mdb bukan isu sebenar mahdey nak serang najib.Najib diserang krn gagal jadi boneka kpd mahdey.. waris..proksi dan kroninya.
      Klu ikutkan..skandal kewangan mahdey lbh buruk spt bmf..bnm forex..perwaja steel..pkfz..perjanjian2 yg berat sblh dan bnyk lagi.
      Dulu mahdey kluar umno..ramai yg simpati.Skrg mahdey kluar umno..sikit jer yg simpati.Yg simpati pon krn mahdey di kelilingi taikun2 yg pernah dikayakan ketika era 22tahun.
      Inginnya dia dgn kuasa putra jaya siap nak tubuh parti baru.Itu pun berminggu2 baru nk daftar.Dgr kabar konon puak mahdey minta dipujuk dan pujukan tersebut dgn syarat2 tertentu.Sampai begitu sekali..
      Dulu dia kluar org pujuk balik..skrg.....piiirahh!!!ptuiihhhh

      Delete
  3. yang dalam denial adalah para pembangang dalam pembangkang. Tiada persekutuan sesama mereka sendiri... yang banyak mereka ada adalah syok sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kata kau bai. Dulu pun claim pembangkang tak bersatu tapi kalah 5 negeri. Najib pun claim macam2 sebelum pilihanraya tapi kalah lagi banyak kerusi. Yg syok sendiri ni kau. Duduk umah toceng jelah bai !!!

      Delete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3