bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

19 Jun 2016

Rakyaat Tolak Tun Mahathir dan Berikan DS Najib Peluang Kedua???


DS Najib dan BN perlu bekerja lebih keras kepada rakyaat bahawa apa yg dikatakan akan dikota.

Setakat ini isyarat yg diberikan, menunjukkan bahawa rakyaat masih menyokong DS Najib dan BN, gunakan jadi gunakanlah kesempatan ini utk memperbaiki sebarang kelemahan yg ada terutamanya di dalam mengimbangi kenaikan harga barang dan kenaikan kos Sara hidup. Jika tukar utk memburukkan harga barang jangan lah membuat dasar2 yg boleh menyebabkan harga semakin melambung.

Masa menjelang PRU 14 ini perlu lah digunakan dgn sebaik mungkin dlm memperbaiki sebarang kelemahan selain menyelesaikan masalah 1 MDB dan mengatasi persepsi2 negatif yg dimainkan oleh pembangkang.

Sumber klik http://www.agendadaily.com/Muka-Hadapan/rakyat-sudah-jawab-rakyat-tolak-pembohongan-mahathir-najib.html

6 comments:

  1. BN jangan alpha.Kemenangan BN pun kerana undi cina sebagai isyarat kepada PAS yang mana tanpa undi mereka PAS tidak akan kemana.Kita lihat PRU ke 14 nanti mesti dia orang kan PANG balik.

    ReplyDelete
  2. Apa maksud peluang kedua tu? Untuk merompak dgn lebih banyak lagi sehingga 7 keturunan rakyat menanggungnya? Menang Prk ni mengàmbarkan rakyat menyokong Najib secara keseluruhan. Ini kerana kedua2 kawasan tersebut merupakan kawasan tradisi Umno. Memang BN menang majoriti besar tetapi jika digabungkan undi yg diperolihi oleh Pan dan Pas tidaklah berapa banyak bezanya dan tidak mustahil dalam PRU akan datang jika mereka bergabung BN akan kecundang kerana sentimen anti najib semakin kuat dan siasatan pihak luar negara berkaitan skandal 1MDB masih berjalan dan apa yg cuba mereka sorokan selama ini akan terburai jua.

    ReplyDelete
  3. Saya cadangkan supaya BN berbaik dengan PAS dan menjadi sekutu...insyaalah kemenangan dalam tangan.

    ReplyDelete
  4. maksud peluang kedua tu apa?..mungkinkah masa peluang pertama mmg bersalah dlm pelbagai soal tapi tak bersabit?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dlm dunia politik setiap fitnah yg dikeluarkan perlu ditangani dgn bijak. Setiap kenaikan yg diberikan kepada rakyaat perlu dimaklumkan dgn bijak. Politic is about managing perception, you not only must do good things for the public but you must also inform them what you have done for them.

      Delete
    2. Dlm dunia politik setiap fitnah yg dikeluarkan perlu ditangani dgn bijak. Setiap kenaikan yg diberikan kepada rakyaat perlu dimaklumkan dgn bijak. Politic is about managing perception, you not only must do good things for the public but you must also inform them what you have done for them.

      Delete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3