bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

30 Jun 2016

Gagal Debat Isu Terowong - DAP Penang Label Penyokong BN Bodoh dan Samseng???


Senang lah macam ni.....bila kalah debat....dah kantoi......orang X percaya mereka lagi.....dilabel sebagai bodoh dan samseng???

Mana transperensi dan good governance yang kononnya diperniagakan DAP???

Dah macam komunis aje aku tengok.....

1 comment:

  1. Bukan dah nampak mcm komunis..tp mmg real komunis pun..sbb tu sifatnya terselah birpun nak sorok...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3