bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

21 Jun 2016

PAS Tetap "Menang" Walaupun Tewas di PRK Kuala Kangsar dan Sg. Besar!!!



Tahniah!!!

Penulis bersetuju dengan Nik Muhamad Abduh, sebagai sebuah parti yg mendakwa memperjuangkan Islam PAS X boleh meggadaikan maruah Islam, menang atau kalah adalah lumrah pertandingan. Kita kena redha dengan segala percaturan yang telah ditentukan oleh Allah s.w.t.

Berusaha memang tanggung-jawab kita tetapi untuk memberikan kejayaan adalah hak Allah s.w.t.

Nampaknya selepas berpisah dengan Pakatan Rakyaat terutamanya DAP, nilai2 keislaman telah kembali dalam parti PAS. Allah Hu Akbar!!!! Allah Hu Akbar!!!! Allah Hu Akbar!!!!

Sumber http://www.mynewshub

3 comments:

  1. Masih ada lagi ke maruah PAS..? Assmin peemainkan PAS masa prk sg besar dah terang lagi bersuluh maruah PAS dipijak pijak.... bila jadi MB tagih sempati PAS.... jadikan Assmin MB cipta sejarah MB paling singkat di Selangork.... pemberian 1.5 bulan bonos dll sebelum ini semata mata rasuah rakyat Selangork. ... tahniah Selangork

    ReplyDelete
  2. KIHKIHKIH............................Menang sorak tu adalah.

    ReplyDelete
  3. Iman ni tak diwarisi dan jelas juga kepimpinan pun bukan diwarisi. Dalam umno memang dah jadi common practise. Ini dalam PAS pun ada jugak. Kalau bapak hebat, tak tentu anak pun hebat. Contohnya najib razak. Bapak hebat tapi dia perompak. Tuan Guru Nik Aziz hebat tapi anak dia bodoh dan biadap. Kutuk org sana sini. Dia ni tak mungkin boleh tandingi almarhum bapak dia.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3