bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Tinggalkan sedikit - Kata orang tua² dalam setandan kelapa bukan semua boleh jadi santan. Ada sebiji dua yang dipanggil nyior komeng. Biasa kita tengok ada motivator atau ustaz...

3 Apr 2016

Tanpa PAS - Perhimpunan Bantah GST Gagal?



Guan Eng singkir Pas, sekarang baru mereka tahu....Akar-umbi Pas bukan sokong pemimpin2 PAS yang keluar menubuhkan PAN tetapi mereka menyokong PAS kerana perjuangan menegakkan Hudud.

Sebelum2 kalau sesuatu rapat umum X disokong oleh PAS memang macam ini lah hasilnya....Walaupun Guan Eng dan PH memperlekeh PAS, mereka X boleh menafikan hakikat ini.

Lagipun rakyaat juga mungkin binggung dan X faham apa yg Tun M dan pemimpin2 Umno yg kecewa ini mahu perjuangkan....

1 comment:

  1. Dapigs nie pakar memperalatkan bangsa lain demi kuasa dan harta.Klu di semenanjung mrk peralatankan pas.Klu di Swk...mrk peralatan kaum dayak dgn S4Snya.
    S4S ditugas menyerang kerajaan negeri.Tetapi S4S tak berani menyalak tauke2 cina yg menyokong dap agar memberi gaji lebih tinggi kpd kaum bumi yg berkuli dgn mrk.Percayalah...yg berkuli dgn cina2 dap nie diberi gaji sgt kecil di swk.Mana S4S yg dikatakan pembela nasib bangsa tu??!!!Mrk tak berani krn dap yg dikatakan tulang belakang mrk.Mrk bukan nak tolong bangsa pun.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3