bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

4 Apr 2016

Pandu Porshe Cayenne dan Mercedes Bantah GST???



Sejauh mana kekhlasan elit Melayu menolak GST???

Cuma setakat tumpang populariti???

Setelah kuasa terlepas dari tangan???




5 comments:

  1. Madey nak pandu Rolls Royes ke, Bentley ke, Ferrari ke ada ku kisah...sememangnya dia kaya macam Najib...

    ReplyDelete
  2. orang tua ni dh sangat pelik. sibuk dgn gst, dgn 2.6 bilion. dia dgn mudah lepaskan jawatan proton dengan beban hutang lebih 2 bilion per cerita? cuba la ulas sepatah dua kenapa sejak jadi penasihat proton (ooopss..sejak dia tubuhkan proton) proton tak pernah untung. asyik minta kerajaan payugn sepanjang zaman.... cakap senang la, yang awak teraju tak pernah membawa keuntungan jugak...

    ReplyDelete
  3. aik..takde komen..?

    ReplyDelete
  4. Skrg aku dah benci Medey ... bukan pejuang sejati spt anggapan aku selama ini ..

    ReplyDelete
  5. Sebelum ni pun aku kagum dgn TM. Bila dia mula menagih bantuan dari musuh politik nampak sangat macam Raja Mandaliar.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3