bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

26 Jan 2015

Perogol Mengaku Merogol dan Meliwat Isteri Kawan...




Apa yang dilakukan oleh beliau memang salah...Apa lagi melakukan perkara yg keji dengan mencemarkan maruah isteri seorang rakan. "Umpama harapkan pagar, pagar makan padi".

Dah lah dipukul dirogol berkali2 malah turut diliwat.

Memang perangai nya ketika melakukan kesalahan tu X macam perangai seorang manusia. Cuma apa yg penulis tabik kat mamat ni kerana beliau akhirnya mengaku kesemua kesalahan yg dilakukan.Ianya telah memudah dan menjimatkan kos mahkamah. Setelah dijatuhkan hukuman penjara yg begitu lama semoga beliau memohon maaf daripada mangsa dan bertaubat dengan taubat Nasuhah.

Pengakuan bersalah iaitu sesuatu yg jarang ada pada seseorang penjenayah. Selalunya apa yg kita dapat lihat pada hari ini....waima jika pemimpin2 pun apabila mereka tertangkap dek kesalahan yang mereka lakukan, mereka akan bertaici, kuntau, silat DLL demi untuk melepaskan diri...

Malah akan akan berkemundang lah bermacam2 teori konspirasi....yang menyalahkan musuh2 politik mereka..... Ironinya yang bersalah itu musuh2 politik mereka....Mereka (sipelaku) pula hanyalah orang2 yang terinyaya,

Sumber klik sini.


posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3