bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Sempit tapi muat - Tak perlu tambah meresahkan, tak perlu makin merisaukan. Saya sudah lama pencen dari menulis isu politik. Namun saya belum pencen daripada menulis sesuat...

20 Dec 2014

Harimau Malaya Buka Peluang Azmin Turuti TS Khalid???



Bibit2 Azmin bakal dilihat mesra kerajaan Umno/BN ????

Hanya masa yg akan menentukan.....
posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. Semoga acara sukan dpt merubahkan segala kekusutan politik dan merapatkan hubungan antara para pemimpin politik dan rakyat

    ReplyDelete
  2. Politik is politik, jgn masukkan dlm agenda sukan. Azmin nk bertepuk bertampar dgn najib masa tengok bola, ia normal. Kalau masing2 ada otak yg normal la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau bertepuk tampar dgn Najib pun apa yg kau risau?
      bila cuit sikit je pantang dan gelabah. Takut sgt bersatu? mcm iblis je
      Kau pun cemburu jugak ke mcm Anwar cemburu?
      jgn bahlol lah.. politik smpai bila nk hancurkan sesama bangsa?

      Delete
  3. Macam lah dia tahu sangat otak orang lain.....

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3