bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

8 Jul 2012

Sesumpah Yang Takut Bersumpah Kerana Takut Dimakan Sumpah???


Sungguh tajam sindiran Datuk Seri Najib Tun Razak ketika berucap di hadapan lebih lima ribu pemimpin muda Malaysia di UiTM Shah Alam pagi Sabtu. Dengan dana sinis kata PM, orang muda perlu diberi kemahiran berfikir secara mendalam supaya tidak menerima bulat-bulat apa yang disiarkan dalam media sosial.

"Kita tidak mahu pemimpin yang pandai berlakon. Kita tak mahu pemimpin yang pandai dengan muka-muka cakap 'oratory skill' (kebolehan berpidato) tapi tidak ada kebenaran.

"Kita tak mahu pemimpin menyerang pemimpin lain tapi bila sampai diri sendiri tidak berani bersumpah kononnya konspirasi politik, segala-galanya konspirasi politik tapi tak sanggup mempertahankan diri sendiri dengan fakta,"katanya.

Umum tahu pemimpin yang tidak berani bersumpah dan mempertahankan diri secara fakta tersebut ditujukan kepada Penasihat PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Artikel penuh klik sini.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3