bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

1 Aug 2016

Jawatan KM - Guan Eng Buktikan DAP Memang Rasis???

Melayu dan India X layak terajui kerajaan Pulau Pinang???

Kenapa X lantik aje KM daripada 2 Timbalan KM sediada? Kerana sorang tu Melayu dan sorang lagi India???

Cuma orang Cina aje yg layak jadi ketua???

Kata.... DAP perjuangkan hak kesamarataan....."Malaysian Malaysia"???

Mcm mana exco biasa lebih layak jadi KM berbanding 2 TKM sediada yang lebih kanan dan berpengalaman dalam barisan exco negeri?

Sumber klik; https://aidcnews.wordpress.com/2016/07/30/guan-eng-umum-yb-chow-bakal-ketua-menteri-pulau-pinang/

Senarai Exco Pulau Pinang klik sini.

4 comments:

  1. kalo BN menang pulau pinang KM melayu ke Cina? Melayu x layak ke jadi KM pulau pinang? Jgn sembang rasis la bangsat kalo ko sendiri rasis...puihhh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dulu masa BN menang..BN bagi sapa KM Penang bangang anon 10:35?..Koh Tsu Koon kan..tengok fakta la weii..

      Delete
    2. Anonymous1 August 2016 at 12:42
      Engkau tu yang bangsat!!! 1 August 2016 at 10:35.... Bodoh!!! Faham ke tak faham isu utama??? UMNO memang parti berasaskan kaum tetapi boleh pun bagi orang Cina jadi KM di zaman pemerintahan mereka.... Walaupun kekadang kerusi UMNO lebih banyak berbanding Gerakan ataupun MCA.

      Ini DAP yang kononnya parti X berasaskan kaum....Orang Melayu pun X ada yang memenangi pertandingan pucuk kepimpinan mereka utk jawatan kuasa CCC. Bila Guan Eng berkemungkinan nak kena masuk penjara....Nak ganti KM pun nak ambil orang Cina.....Kenapa X ambil aje TKM sediada??? X layak???? Jadi selama ni jadi patung aje ke???

      Bukan kah TKM lebih terlatih dan terdedah dengan kerja2 KM berbanding seorang exco biasa???

      Macam mana pulak status Menteri biasa nak jadi ketua kepada TKM2 sediada??? Umpama office boy jadi boss....

      Delete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3