bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

9 Aug 2016

Bukti Sarawak Report Dibayar Untuk Jatuhkan Najib???



Sumber klik; http://www.mynewshub.cc/2016/08/08/sarawak-report-fitnah-pas-terima-rasuah-rm90-juta/

"If you are not with us, meaning you are against us!!!"

PAS dituduh terima dana 1MDB RM 90 juta??? :)

Melihatkan PAS tidak lagi sehaluan dengan Pakatan Harapan, nampaknya Sarawak Report pun telah digunakan untuk "menyerang" mereka yg dilihat tidak bersama dengan mereka untuk mengalahkan BN dan manjatuhkan YB PM.

Masihkah lagi Pakatan Harapan dan PakaTun mahu menafikan penglibatan mereka menaja Sarawak Report?

5 comments:

  1. Birds of same feather flock together

    Tanpa angin, pokok kelapa tak bergoyang

    1MDB dulu dituduh fitnah...sekarang rampasan harta dari duit 1MDB dalam mahkamah USA

    Hari2 dituduh fitnah....sekarang siapa tak kenal Mo1 bodoh rahman dahlan kata bodoh tapi bung kata tak kenal....jadi sape bodoh??????

    Zahid kata jumpa pak arab derma..lihat pada dokumen transaksi duit 1MDB berlegar2 sebelum masuk akaun MO1.... sapa bodoh

    Ahmad maselan senyap dapat 2 juta

    Shahril terkelup dapat 1 juta

    Ketua puteri dapat 50k.....diam terus

    TAK MUSTAHIL PEMIMPIN PAS DAPAT GANJARAN......

    ReplyDelete
  2. Sama gak kalo aku rasa ko di bayar untuk mencuci pungkok najib camtu lah jugak tuduhan yang ko buat tu....

    ReplyDelete
  3. Macam ada perjanjian bodoh dan bangang antara puak rich n femes nie dgn sundal sr.
    Kesian dgn beruk2 peminum kencing nie hanya tadah mulut jer meneguk setiap liter hancing mrk.BODOH!!!

    ReplyDelete
  4. 4 trooper di atas ini saja cukup membuktikan bukan saja SR dapat tajaan malah Melayu juga dah ada yang jadi trooper berbayar! kah kah kah

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3