bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

11 Mar 2016

RPK Dah Insaf, Anda Bila Lagi???




Sebab tu sejak akhir2 ini tulisan RPK dilihat menjurus "menyokong" kerajaan BN khususnya dibawah pemerintahan DS Najib.

Malah Tun M pun kena tempias antaranya melalui artikel RPK berkaitan "Berjaya Toto", Syarikat yang kini bernilai RM 4 Billion dan hanya dijual oleh Tun M ketika itu sekitar RM 50 juta. Ya lah kalau ada yang ambil komisyen 10% pun dah jadi multi-millionaires.

Orang macam RPK dan Clare Rewcastle Brown pengasas Sarawak Report memang hebat....lihat lah hasil tulisan2 mereka....

Sebab itu dalam dunia di mana media sosial akan mempengaruhi pemikiran rakyaat/pengundi2 orang seperti mereka ini perlu "dibeli" untuk menjamin kemenangan di dalam perang maya dan perspektif.

Lihat sahaja tulisan RPK dahulu berkaitan laporan perubatan kes liwat Saiful....Alantunya....Macam betul aje....

Sumber klik sini.

5 comments:

  1. munafik
    lebih bahaya dari orang kapir

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboi sedapnya..satu jari tunjuk keluar..tiga jari tunjuk ke dalam. .

      Delete
  2. Rpk ke apapun dia tau bkn Um o blh rampas penang dan sgor pun..

    ReplyDelete
  3. rpk? minta maaf lah. dah tanam kebencian dgn cerita2 karut tentang najib rosmah, lepas tu kata bukan dia yg kata, orang lain kata, dia tulis aje. minta maaf lah aku tak percaya dia ni. Orang umno patut berhati2 sikit. lihat gelgatanwar. Blogger ni ada tulis pasal sekor neh.

    ReplyDelete
  4. RPK satu masa dulu aku tabik sebab penulisannya agak bernas, tapi kemudiannya sesuatu berubah, permainan logik lebih daripada fakta la pulak. Penulis yang flip flop, sekarang dah jadi penyokong najib tegar sampai najib sesuci suci macam pelik la pulak. Kita nak penulis yang seimbang, kebenaran tetap kebenaran, bolehkah dia logikkan bukan satu kesalahn masukkan duit berbilion ke dalam akaun peribadi. Walaupun beratus tahun ada pemimpin UMNO yang buat macamtu sekalipun tapi dari segi undang undang negara ini ia adalah satu kesalahan dan merbahaya. Bayangkan kalau satu hari nanti ada pemimpin negara yang dirasuah dengan berbilion dan kita tak tahu....satu masa nanti banyak kezaliman akan berlaku ke atas anak cucu bangsa melayu sendiri. Aku tetap mahu negara ini dikuasai oleh orang melayu, tetapi aku mahu pemimpin melayu yang berwibawa dan amanah.

    Sebab itu aku tak lagi respect mamat pengecut RPK ni.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3