bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Sempit tapi muat - Tak perlu tambah meresahkan, tak perlu makin merisaukan. Saya sudah lama pencen dari menulis isu politik. Namun saya belum pencen daripada menulis sesuat...

4 Mar 2016

4 M Hadiri Sidang Akhbar Bersama Pakatan Harapan Perlu Dipecat???


Muhyiddin, Mukriz, Mustapa Ali dan Mahfuz Omar kalau dalam Pakatan Harapan dah sah kena pecat....

Kalau X sokong usul kerajaan DAP dalam sidanh DUN pun boleh dikenakan tindakan.....

Bagaimana pula agaknya dalam kes;

Muyiddin dan Mukriz dilihat cuba mensabotaj parti dan presiden Umno.

Mustapa dan Mahfuz dilihat ingkar arahan presiden Pas.

Tapi dalam konteks ini Umno dan Pas perlu tegas ....Terlalu berlembut di dalam politik akan dilihat sebagai lemah ....ataupun bersalah....

Jestru kedua2 Presiden Umno fan Pas perlu lah mengambil tindakan yanh tegas!

3 comments:

  1. Umno parti Najib ke parti Rakyat ?

    ReplyDelete
  2. Pecat jer mrk tu...
    Tak sanggup aku melihat para munafik nie bersama dgn dapigs dan peliwat tua aka pelakon video besi hitam putih...
    Hanya munafik tanpa prinsip jer yg sanggup krn tamak dgn kuasa dunia nie.Gila nak selamatkan lubuk emas waris dan kroni yg hilang angkara 1mdb dan bukan nak selamatkan malaysia pon...

    ReplyDelete
  3. Apa nak jd Mahathir nie....cuba tgk negara barat spt AS, bila tempoh presiden tamat 2 penggal, trus letak jawatan dah x campur lg hal politik.Dah lah Mahathir cuba kita nilai semasa dia jadi PM, 3 timbalan kena pecat.Mmg tuhan nk panjangkan umur dia supaya kita bolih nilai siapa dia MAHATHIR.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3