bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

12 Apr 2015

Ahmad Maslam Memang Bangang???



Maaf Tok Mat...... Trick nak tarik pengunjung........

Kesian Tok Mat....kenyataannya selalu diputar-belit.....

Biasalah Tok.....Kalau bukan kaki putar-alam bukan Pakatan Rakyaat namanya......

Mengapa Tok Mat selalu jadi sasaran mereka???

Mereka sebenarnya takut denga kerdibiliti Tok Mat......

posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. puak umno memang bangang,tolol bodoh. standard umno dulu kini dan selamanya bodoh .

    ReplyDelete
  2. Bloger umno smua tkboleh pakai.korang dh masyuk duit maslan ker.itu hari korang bantai dia cukup2.ini puji melangit.ada udang sebalik mee kerr.
    menteri ayam saper yg cakap yer.berbulu telinga aku dengar.
    piji komfom kaki fitnah pasal bmw pun macai dia diam jerr.korang plak cmna.

    ReplyDelete
  3. Sapa kat it. Bukan ker makan free. Kalau dah tak free lagi mcm dulu...apa makan nasi goreng atau tomyam lar gerai ( contoh: Seksyen 2 shah alam) kena gst ker? Ni yg bising ni kaki makan yang kaki berlagak...duit pinjaman atau biasiswa guna buat mencekik kfc, pizza atau mcD ni. Mcm sial suku sakat mcm rafizi ni...semua pun nak komplen. Maggi sebungkus 1.50 ngan gst 9 sen atau sebungkus RM5 ngan gst 30 sen pun dah nak melalak.... Tu rokok sebatang kau beli RM1 hisap sebelum dan selapas makan maggi = RM2 kau tak congak sekali ker? Adoiiii..... Spesis pembangkanglah ni...semua nak komplen.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3