bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

1 Jun 2013

Hindraf Kini Dilabel Rasis Bila Menyertai BN???

Kaki putar alam....

Biasalah....

Jika pemimpin2 BN menyertai mereka itu dakwa mereka pemimpin2 tersebut telah sedar dan kini mahu memperjuangkan rakyaat....

Sebaliknya jika pemimpin2 PR yang menyertai BN mereka dilabel telah dibeli dengan nilaian jutaan ringgit dan terbaru kerana rasis!

Sumber klik Politik - Sinar Harian

Kebenaran pasti akan menjelma cuma jika sesuatu tidak dilakukan dan rakyaat tidak sedar, negara boleh hancur dek kelakuan Anwar! 

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 comment:

  1. Allah tidak merestui PR menang ... Dah di tentukan NAJIB Sebastian pilihan terbaik.Nak buat macam mana lagi?..Kahn India dah pilih BN takkan PR Marah? Dulu mereka Pilih PR tapi Najib Kaufman mereka tidak terbela..ngat am Durang Ikut BN.. Tahini ah Kepada Kaum INDIA kerana memilih BN sekarangkan dah AMAN..tapi yang Kalah buat kacau apa puny a orang..Kalah Kalah lah...apa buat kacau...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3