bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

2 Jun 2013

Tan Sri Azizan - Pasti Lepas Ini Lebih Ramai X Puas Hati???


Ada cakap2 nakal yang mengaitkan pemotongan kedua2 kaki Tan Sri Azizan kerana dikatakan mengkhinati Pas sehingga menyebabkan Umno berjaya merampas Kedah dalam PRU 13 lepas.

Lepas dapat anugerah Tan Sri ni pasti lebih ramai yang akan menuduh yang bukan2...

Buat penulis apa yang nak gaduh2...

Seperti ucapan Tan Sri Azizan sebaik dilantik menjadi MB kedah dulu, jangan terlalu ghairah dan bergembira kerana yang kalah juga parti Melayu/Islam.

Ini masanya untuk bangunkan negeri dan negara. Jika orang2 Cina boleh bersatu untuk memperjuangkan kebajikan mereka tidak kira parti yang diwakili, mengapa atas nama Islam dan kita sebagai umatnya tidak boleh bersatu untuk kebaikkan semua???

Lupakan politik seketka dan kini adalah waktu beerja untuk membangunkan negara bangsa!!!

2 comments:

  1. Melayu bersatu Islam dan ummah jadi kuat. Dap laknat akan terus pecahbelahkan pas umno untuk kepentingan cina. Bila cina bersatu dan melayu berpecah, cina akan berkuasa dan Islam akan lemah di bumi ini. Pikirkan la.....

    ReplyDelete
  2. Lepas ni Karpal Singh mungkin akan tuntut gelaran Tun sebab dia nak bersara dari politik ... leh ?

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3