bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

1 Jun 2013

Bercakap Bohong Sudah, Diberi Amanah Khianat, Kini Mungkir Janji Pula...



Foto di atas hanyalah hiasan.

Ciri2 manusia bersifat munafik ada 3.


  1. Bila berbicara selalu bohong. Orang seperti ini tidak bisa dipercayai dalam setiap perkataan yang diucapkannya. Bisa jadi apa yang dibicarakan tidak sesuai dengan hatinya. - Manifesto bukan janji. Video China Doll tiada kaitan dengannya. Menakwa diracun arsenik, suntikan HIV, mata lebam, sakit belakang dll.
  2. Bila berjanji, tidak ditepati. Orang munafik sulit untuk dipercayai perkataan dan perbuatannya. Bila diberi kepercayaan selalu berkhianat. Janji nak bersara jika PR kalah PRU 13 tidak berlaku sebaliknya mempengaruhi rakyaat supaya memberontak!!!
  3. Orang munafik sulit diberikan kepercayaan. Tidak Amanah. Setiap kali kepercayaan yang diberikan tidak dapat dia jaga dengan baik. Ada dakwaan RM 13 Billion duit negara telah dilesapkan. Banyak juga cerita2 "ganguan seksual" samada di lapor atau tidak dilakukan ke atas orang2 bawahan dan di sekelilingnya.

1 comment:

  1. Bukankah ini menujukkan bebodohan Ah Jib Gor membuat gentleman dengan Anwar kaki pembohong and kaki fitnah.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3