bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

16 Dec 2011

Isu TKM2 Pulau Pinang Lawan Karpal - Sifat Munafik dan Hipokrit dalam DAP.




 Apabila isu ketidak puas-hatian Prof Dr Ramasamy terhadap Karpal Singh sehingga melibatkan demonstrasi dan protest dalam mesyurat parti, Karpal melenting!!! Kononnya kedua2 cara tersebut tidak boleh dipakai dan di praktikkan untuk kesejahteraan parti....

Penulis cuma nak tanya, bukankah demonstrasi terhadap projek-projek kerajaan selama ini sebahagian besarnya adalah angkara DAP???

Bukankah demo "Bersih", Bersih2 dan protes PPSMI di jalanan mendapat sokongan kuat daripada DAP??? Bukankah tindakan mereka tersebut boleh ditafsirkan sebagai mengganggu-gugat keselamatan dan kemakmuran negara???

Mungkin wajar kita seru Karpal yang sebelum ini pernah menyarankan supaya Anwar Ibrahim, "bertaubat !!!" agar beliau tidak berkelakuan sebagai seorang "munafik"!!!!

Kerana apa??? Saranannya sebenarnya "terkeluar" dari norma-norma yang dipraktikkan oleh beliau sendiri....

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3