bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

10 Dec 2011

Demi Parti, Shahrizat Wajar Berundur???


Apa salahnya Shahrizat berundur sebagaimana Chua Soi Lek??? Bukankah tanpa jawatan pun beliau masih boleh menyumbang dan berjuang untuk parti???

Inilah masanya untuk beliau menunjukkan kesetiaan kepada parti. Memang betul, ada yang mempersoalkan adakah isu NFC akan selesai sekiranya beliau berundur??? Dan jawapannya sudah tentu tidak.

Tetapi, ini akan membuktikan bahawa beliau berjiwa besar dan perjuangan parti untuk agama, bangsa dan negara addalah lebih utama. Siapa tahu bila isu ini selesai beliau boleh kembali bertanding sebagaimana Dato' Dr. Chua Soi Lek dan Tan Sri Isa Samad.

1 comment:

  1. Yang rasa dirinya tak bersih dan memberikan impak buruk kepada parti sepatutnya berundur secara gentleman.Kalau tak undur UMNO yg akan diundurkan.Nanti tak guna jugak kalau UMNO kalah.Ramai pemimpin UMNO yg dah jadi sampah dalam UMNO yg dah jadi najis yg perlu dibuang.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3