bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

31 Mar 2018

Kebongkakkan Hanifa Maidin Dah Macam Syaitan?



Betulkan dah mcm perangai Syaitan yg mempertikaikan Allah SWT, ketika Allah menjadikan manusia dengan  mencipta Nabi Adam a.s. sebagai manusia pertama dan Allah SWT telah memerintahkan Syaitan dan para Malaikat utk menghormati Nabi Adam a.s. sebagai ciptaan yg lebih mulia. Ketika itu Syaitan dengam bongkaknya mempertikaikan bahawa Syaitan lebih mulia kerana dijadikan dari api dan Malaikat pula dari cahaya. Malah bangsa manusia hanya akan membawa kemusnahan  kepada dunia.

Kena bermuhasabah diri bro.....politik tu berpolitik lah....jangan terlanjur ikut perangai Syaitan.....

Sumber klik;
https://aidcnews.wordpress.com/2018/03/31/ahli-parlimen-amanah-sepang-ancam-saman-golongan-agama/

2 comments:

  1. Baik ko je yg muhasabah diri ko tu yeop..

    ReplyDelete
  2. Biarlah dia dengan caranya tersendiri. Orang macam ini tak boleh nak dilayan sangat. Sejak keluar dari PAS semakin menjadi-jadi berubah perangainya. Tapi rasanya dia ni pun dah ada rasa macam nak kalah PRU14 nanti. Tu yang bertambah menjadi-jadinya.

    Dulu menang atas tiket PAS. Nak harap kredibiliti sendiri tu tak ada le gayanya. Sekurang-kurangnya dengan pelajaran agama yang dia ada tu nanti boleh le jadi ustaz atau mufti 'ilmu kalau' selain loyar. Siapa bantah ustaz akan kena saman.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3